دعوت نامه دهمین همایش کتابخوانی همدان منتشر شد


    دعوت نامه دهمین همایش کتابخوانی همدان منتشر شد

ایسنا / همدان مدیرکل فرهنگ و رهنمودهای اسلامی همدان از انتشار فراخوان دهمین همایش نمایشنامه خوانی استانی خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و جهت گیری اسلامی استان همدان ، احمدرضا احسانی با بیان اینکه این همایش با موضوع عاشورا برگزار می شود ، گفت: بیانیه: این هیئت وزیران عمومی به منظور ترویج فرهنگ والای عاشورا ، شناسایی و شکوفایی استعدادهای جدید و بهره گیری از تجربیات ارزشمند پیشکسوتان در زمینه نمایش ، دهمین کنفرانس نمایشنامه خوانی را در شهر فامنین برگزار می کند.
وی خواندن نمایشنامه های برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) – دست نویس و چاپ شده – را در مرکز این همایش خواند و گفت: با توجه به شرایط اعلام شده در دعوتنامه ، حداکثر تعداد خوانندگان برای هر متن 5 نفر است و هنگام خواندن نمایش استفاده از طراحی صحنه ، نور ، آرایش ، لباس ، موسیقی ، جلوه های ویژه و بصری مجاز نیست.
احسانی اظهار داشت: جشنواره مرحله بازخوانی ندارد و ارزیابی از طریق آثار ضبط شده روی CD انجام می شود. وی خاطرنشان کرد: ذینفعان تا 16 آگوست فرصت دارند درخواست کتبی شرکت در کنفرانس ، رضایت نویسنده نمایش به همراه سه نسخه از سی دی نمایش را به دبیرخانه همایش واقع در فرهنگ و هنر بوعلی سینا ارسال کنند. مجموعه ای در همدان.
مدیرکل فرهنگ و رهنمودهای اسلامی استان همدان تأکید کرد: انتخاب آثار و اعلام نامزدهای نهایی در تاریخ 5 سپتامبر و همایش در 10 و 11 سپتامبر در فامنین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  خبر خوش برای زنان سرپرست خانوار | با ضمانت دولت وام می گیرند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید