آیدی: ما از یک اشتباه محروم شده ایم / داور تحت تأثیر نام سپاهان – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


مجید آدی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی در مورد بازی برابر سپاهان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید ، گفت: این بازی هم برای ما و هم برای سپاهان مسابقه سختی بود. آنها نمی خواستند قهرمانی را از دست بدهند و تیم ما با آنالیز خوب کادر فنی از سپاهان به دنبال سه امتیاز بود. ما حریف خود را به خوبی کنترل کردیم و می توانستیم پیروز شویم. اگر خطای داوری نبود ما برنده می شدیم اما در هر صورت سپاهان هم تیمی قدرتمند و قابل احترام است و کسب یک امتیاز نمی تواند نتیجه بدی باشد.

وی با بیان اینکه اشتباه داور آنها را از یک پیروزی مهم محروم کرد ، تأکید کرد: متأسفانه داوری بد بود و در مرحله گل مشخص بود که 3.4 بازیکن از این تیم در موقعیت آفساید قرار دارند و همه کارشناسان نیز تأکید کردند که این گل در آفساید بوده است. “اگر این بازی را می بردیم ، خیلی نزدیک به بالای جدول نزدیک می شدیم و به کسب سهمیه نگاه می کردیم ، اما اشتباه داور مشهود بود و متأسفانه ما برد را به تساوی تغییر دادیم. من معتقدم تیم داوری تحت تأثیر قرار گرفت به نام سپاهان.

مدافع پیکان در پایان گفت: تیم ما در چند هفته گذشته روند خوبی داشته و امیدوارم در مسابقه بعدی با رفسنجان کوپر بتوانیم سه امتیاز کسب کنیم و کارگران ایران هودرو را خوشحال کنیم.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  سعدی در پارلمان بریتیش کلمبیا به فارسی می خواند / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید