ورود واضح در لیست 10 نفره وزارت نفت / گزینه های “خودخوانده” چیست؟



نارضایتی از راس وزارت نفت ، هم در بین کارمندان و هم در بین مدیران و کارشناسان ، به حدی افزایش یافته است که بسیاری توانایی تغییر وضعیت را می بینند ، اما در رویای خرگوش خود تخریب خود را “سراب” می خوانند. آنها درست می کنند.
به گفته آیت الله رئیسی ، یکی از شاخص های اعتماد مردم ، سوابق آنها است؛ رئیسی گفت که موضوعی که بارها در بحث انتخابات مطرح شد و این سابقه مهم بود. وی بعداً گفت كه این ضبط نقش مهمی در انتخاب همكارانش در دولت دارد و افرادی كه دارای تجربه مشخص و قابل دفاع هستند می توانند در دولت وی حضور داشته باشند.
اما س isال اینجاست که کارنامه واضح گزینه های “خودخوانده” وزارت نفت که تاکنون در رسانه ها و فضای مجازی پیش رفته و حتی با رفتن به جلسات مختلف که هر کدام با رئیس جمهور بعدی برگزار می شوند ، رقبا را نابود می کند ، چیست؟ سلام ، آنها می آیند و دیگران را نابود می کنند ، به جای اینکه خود را معرفی کنند ، بدون اینکه بخواهند پاسخ دهند که چه سابقه ای از خود به جای گذاشته اند.
این افراد در جلسات خصوصی وزیر فعلی نفت را مورد انتقاد قرار می دهند ، اما جرات نمی کنند که او را فقط در رسانه ها و فضای رسمی انتقاد کنند ، آنها داستان می سازند و داستان تعریف می کنند و چهره هایی می سازند که انگار صنعت نفت پایان خوشی است با دست کافی. که مهم است
داستان ساده تر از پیچیده است. این مأموریت می گوید ، مدیرانی که اغلب بدون گذر از فیلترهای خاص سیستم نفتی یک شبه در دولت قبلی معاون وزیر و مدیر کل می شوند ، کار وحشتناکی انجام داده اند و طی هشت سال گذشته به درستی برکنار شده اند. آنها نمی گویند که چگونه میلیون ها دلار برای منافع کشور در طول دوره خود هدر رفت ، و هنگامی که آنها به موسسات شبه دولتی رفتند ، “هیچ چیز” کمترین تولید آنها نبود.
اکنون آنها در تلاشند تا “رکورد” ثبت کنند که اگر آنها و امثال آنها در نفت بودند ، زنگنه می توانست تصمیمات بهتری بگیرد ، اگرچه حضور آنها در کنار وزیر نفت ویران کنونی را نابود می کرد.
صادقانه بگویم ، بیش از 10 نام در فضای مجازی برای وزارت نفت شنیده می شود ، که بیشتر آنها می گویند هیچ گونه طمع به وزارت ندارند ، اما همه کار می کنند و به جایگاه وزارت می رسند بدون اینکه بخواهند فکر کنند که مسئولیت سنگینی که برای خونریزی در نظر گرفته شده است. آنها به عنوان “رهبری” وارد عمل شده اند ، برتر هستند و یک شخص معتمد از شخصی هستند که وعده نفت را از او گرفته اند. شاید اگر نشریه ای به دست آنها نرسد ، آنها به اندازه کافی بزرگ ، مانند داستان طلحه و زبیر ، شورشی برپا کنند …!
به گفته امیر کلام علی (ع) که فرمود: الرعاسةُ ، عَطَبٌ. (ریاست جمهوری مخرب است).

بیشتر بخوانید  تست شخصیتی آسمان شب | فقط کافیه بگی در نگاه اول چی دیدی که بگم منطقی هستی یا خیال‌پرداز و خلاق؟

2323

دیدگاهتان را بنویسید