ویروس کرونا ویروس در غدد بزاقی تکثیر می شود – خبرگزاری اطلاعات مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر به نقل از پزشکی اخبار ، یک مطالعه جدید توسط محققان دانشگاه سائو پائولو برزیل و دانشگاه میشیگان در ایالات متحده این را نشان داده اند ویروس کرونا در غدد بزاقی میزبان فرد آلوده وجود دارد و تکثیر می یابد.

توانایی ویروس کرونا جدید در انتشار و آلودگی یکی از عوامل تعیین کننده وضعیت است پشت سر هم وووید 19 e ویروس کرونا به طور مداوم در بزاق یافت می شود.

تیم تحقیق مرگبار وووید 19 نمونه انجام شده است. نمونه هایی از غدد بزاقی شامل SG است آره، واروتید، غلاف فک، و ناچیز برای دریافت او آمد.

این تیم با تجزیه و تحلیل هیستوپاتولوژیک آنها نمونه ها را برای تعیین خصوصیات ویروسی کیفی و کمی غدد بزاقی تجزیه و تحلیل کردند. این مطالعه شامل 13 زن و 11 بیمار مرد با میانگین سنی 53.12 سال بود. مشق ویروس کرونا این در 30 نمونه SG از 18 بیمار مثبت بود.

مطالعات نشان می دهد وجود ویروس کرونا و تولید مثل آن در دهان بود.

به گفته تیم تحقیقاتی ، “مخزن غدد بزاقی برای ویروس کرونا هستند و زمینه پاتوفیزیولوژیک آزمایشاتی را ارائه دهید که از بزاق به عنوان روش تشخیصی استفاده می کند وووید “19 نقش این مایع بیولوژیکی را در شیوع بیماری نشان می دهد و بر آن تأکید می کند.”

تیم تحقیقاتی گفت که این کشف به شما کمک می کند تا دلیل غنی بودن بزاق در ویروس را توضیح دهد و به دانشمندان امکان می دهد آزمایش های تشخیصی مبتنی بر بزاق را برای تشخیص آن انجام دهند. وووید 19 کنید

بیشتر بخوانید  محمدجواد ظریف: دنیای امروز دنیای جوانمردی نیست | وزیر سابق امور خارجه:روسیه به خاطر ما خودش و منافعش را به خطر نخواهد انداخت

دیدگاهتان را بنویسید