جزئیات مربوط به Nazrab 4 / اعلام شماره حساب برای مشارکت عمومی



رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر نحوه مشارکت مردم در پروژه تأمین آب مناطق دارای ولتاژ آب در کشور را تشریح کرد.

محمد نصیری در مصاحبه با ایسناوی با اشاره به اجرای فاز چهارم طرح نذورات آبی از مردادماه گفت: طرح نذر آب چهار در سه محور بهداشت ، معیشت و خدمات عمومی در چهار استان جنوبی و جنوب شرقی کشور اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در سال جاری مربوط به پیک عروق کرونر و نگرانی های بهداشتی ساکنان این مناطق است ، گفت: در این راستا حساسیت خاصی در انطباق با پروتکل های بهداشتی و ارائه خدمات بهداشتی وجود دارد و پیشگیری از تاج. آب برای وسایل بهداشتی مانند ماسک و غیره همچنین در بین ساکنان این شهرها توزیع خواهد شد. البته روند توزیع این اقلام از قبل آغاز شده است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این طرح در 15 شهر دارای تنش آبی و آب پایدار انجام می شود ، اظهار داشت: هشت شهر در سیستان و بلوچستان ، سه شهر در خراسان جنوبی ، دو شهر در هرمزگان و دو شهر در قسمت جنوبی منطقه کرمان

به گفته وی ، تحویل بسته های بهداشتی ، اعزام تیم های تخصصی و پزشکی ، توزیع بسته های غذایی و ساخت زیرساخت های عمرانی ، از جمله ساخت و تجهیزات تأسیسات آب برای اطمینان از دسترسی پایدار به آب آشامیدنی ، نمک زدایی و مایع سازی آب در مناطق و لایروبی قنات ها و رودخانه ها از اقدامات این طرح ملی است.

بیشتر بخوانید  ثبت دو جریمه برای سفر غیرمجاز!

نصیری با بیان اینکه مردم همیشه در جمع هلال احمر بوده اند ، گفت: در اجرای این طرح علاوه بر وام های جمعیت هلال احمر و همچنین استفاده از حمایت خیرین ، از مشارکت ریالی مردم بهره مند خواهیم شد و در این توجه شهروندان می تواند شرکت کنند. “با تلفن همراه خود کد سفارش نذر آب 4 * 724 * را شماره گیری کنید. حساب 99999 در بانک ملی و شماره کارت 61043379999999996 در بانک ملت نیز برای جمع آوری کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با بیان اینکه روند جمع آوری کمک ها و هزینه ها مانند سال های گذشته به صورت شفاف به مردم و خیرین اعلام خواهد شد ، افزود: همانطور که قبلاً اعلام کردیم ، پروژه نازراب 3 با وام از سال 120 اجرا شد. میلیارد ریال ، که 10 میلیارد ریال آن در بخش خدمات بهداشتی است ، 80 میلیارد ریال در بخش پشتیبانی و مابقی در سایر خدمات هزینه می شود. همچنین طی سه سال اجرای این طرح اقداماتی از قبیل ارسال و تجهیز 1365 مخزن آب ، توزیع 440،000 بطری آب ، توزیع 15700 قلم محصولات دارویی و بهداشتی و توزیع 137 میلیارد ریال بسته زنده اجرا شده است. برای 107000 نفر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید