مسیر زهرا نعمتی به فینال جام جهانی



به گزارش ایرنا ، فدراسیون تیراندازی با کمان ، در جریان مسابقات چتربازی مسابقات جهانی چک امروز (جمعه) و در جریان مسابقات تیراندازی کلاه تفریحی ، کمانداران ایران به مصاف حریفان خود رفتند. زهرا نعمتی موفق شد یک گلزن از ایتالیا را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهد و در بین هشت گلزن برتر این بازی ها قرار بگیرد.

وی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل گلزنی از ترکیه با نتیجه 6-2 پیروز شد و به نیمه نهایی این رقابت ها راه یافت.

نعمتی در مرحله نیمه نهایی 6-4 برابر نماینده روسیه پیروز شد و قرار است فردا در فینال این رقابت ها با یک تیرانداز از ایتالیا برای کسب مدال طلا رقابت کند.

در طی این رقابت ها غلامرضا رحیمی در مرحله یک هشتم نهایی ریکروها مقابل گلزن از اسلواکی با نتیجه 6-5 شکست خورد و حذف شد.

آلیسینا منشازاده در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات پیچیده با نتیجه 146 بر 135 مقابل نماینده آمریکا پیروز شد و به 8 بازیکن برتر این مسابقه رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 146 بر 144 گلزن انگلیس را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

منشازاده در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 148 بر 144 مقابل نماینده روسیه شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز فردا به مصاف نماینده فرانسه می رود.

رمضان بیابانی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای تیمی با نتیجه 144 بر 140 به نماینده انگلیس باخت و از دور مسابقات حذف شد.

فرزانه عسگری در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های پیچیده با نتیجه 143 بر 137 مقابل گلزنی از انگلیس پیروز شد و راهی دور بعد شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 135 بر 1333 برابر تیراندازی با کمان اسپانیا پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید  مومیایی، خون آشام یا زامبی؛ امن ترین مسیر برای رسیدن به مقصد کدام است؟ + پاسخ

دختر چترباز در نیمه نهایی با نتیجه 148 بر 138 به تیرانداز انگلیسی باخت و از رسیدن به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز فردا به مصاف نماینده فرانسه می رود.

ماریام یاورپور در مرحله یک هشتم نهایی مسابقه پیچیده با نتیجه 142 بر 139 توسط یک گلزن از فرانسه شکست خورد و حذف شد.

محمدرضا زندی در مسابقات W1 و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 135 بر 131 مقابل گلزن کره جنوبی مغلوب شد و حذف شد.

دیدگاهتان را بنویسید