135 تیم تخصصی پروژه شهید سلیمانی در مقابله با تاجگذاری در هرمزگان فعال هستند



موسی رنجاری روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: این طرح با همت دانشگاه علوم پزشکی و حمایت فرمانداران شهرستانها از تاریخ 8 تیرماه توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه هرمزگان راه اندازی شد.

وی گفت: در این راستا هشت مرکز تلفیقی تجهیز شده و 100 عامل اجرایی فعالیت های واکسیناسیون را در هرمزگان رصد و حمل می کنند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه هرمزگان گفت: برای مدت 10 روز بیش از 4500 دوز واکسن از سه مرکز تزریق شده است و در صورت تهیه واکسن ، این سازمان هر روز در مراکز جمع آوری و آماده است تیم های موبایل 10 هزار نفر را واکسینه کنید.

رنجاری گفت: همه تیم ها و عوامل اجرایی به صورت رایگان و خودجوش با سازمان بسموجی جامعه پزشکی هرمزگان و با عشق به خدمت به مردم و یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی همکاری می کنند که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به افزایش ثبت نام کنندگان واکسن کرونر اذعان داشت: جامعه پزشکی هرمزگان بازید به زودی تعداد تیم ها را افزایش داده و روند واکسیناسیون را تسریع می کند.

به گفته دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان؛ تاکنون 103252 نفر در استان دوز اول واکسن تاج را دریافت کرده اند که از این تعداد 36287 مورد دوز دوم را دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید  تگرگ و باران شدید در راه تهران

دیدگاهتان را بنویسید