رئیس جمهور منتخب باید مراقب سهمیه های بعد از انتخابات باشد



ایسنا / قزوین امام جمعه قزوین گفت: “در اظهارات رئیس جمهور منتخب شنیده ایم که ستاد به پایان رسیده است ، یعنی جلسه ای را به نمایندگی از کسی برگزار نکنید ، تا دولت به راحتی مسئولان و شایسته ترین افراد را انتخاب کند. مردم به کار می آیند ما امیدواریم که این ایده رئیس جمهور منتخب از اسراف جلوگیری کند. “و این سهمیه مثمر ثمر است.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که در مسجد نبوی (صلی الله علیه و آله و سلم) برگزار شد ، با اشاره به کاهش بارندگی ، گفت: این خطرات و مشکلات زیادی را به همراه دارد.

امام جمعه قزوین ضمن تأکید بر پس انداز مصرف ، گفت: خداوند فرمود کسانی که ولخرجی می کنند برادران شیطان هستند ، بنابراین باید هنگام پراکندگی در مراسمی که برگزار می کنیم مراقب باشیم و سعی کنیم اولویت را صرفه جویی و در نتیجه یادآوری کنیم. یکدیگر.

وی اظهار داشت: ما باید هرچه سریعتر به مجهز به روشهای نوین آبیاری در بخش کشاورزی باشیم و مراقب هدر رفت مصرف آب در سیستمهای سیل باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: متأسفانه ما با چاه های مجاز و غیرمجاز برداشت های بی رویه زیادی انجام داده ایم و باید تلاش کنیم تا استفاده بیش از حد از سفره های زیرزمینی آب را مدیریت کنیم تا بعداً شاهد چالش نباشیم و دچار آن نشویم. کمبود آب بدن “

وی با اشاره به سالگرد ازدواج امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) خاطرنشان کرد: این مناسبت را روز عروسی می نامند و یادآوری می کند که در مسئله ازدواج آسان باشیم و سخت گیری نکنیم.

بیشتر بخوانید  تصویری جدید و باورنکردنی از پسر فریبرز عرب نیا + عکس

آیت الله عابدینی افزود: مسئولان باید زمینه ازدواج و شرایط مربوطه را فراهم کنند تا ازدواج جوانان آسان شود و امیدواریم کارکنان اقدامات جدی تری برای اهدای تسهیلات به جوانان انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تقوا زمینه عفاف است که برای زن و مرد لازم است. ممکن است بسیاری از بدحجابی های جامعه ما پاکدامن و متدین باشد ، اما شرایط خانوادگی آنها به گونه ای است که نتوانسته اند به وظیفه اجتماعی خود پی ببرند ، بنابراین امیدواریم از رفتارهای بخشنده مومنان ، به ویژه زنان محجبه و جواهر بهره ببریم. زنی بودن که بسیار مذهبی است. دفاع گران است.

وی افزود: ما حمله وحشیانه به مسجد گوهرشاد را که در نبرد با دین ، ​​اهل بیت (ع) ، قرآن و حجاب صورت گرفت ، محکوم می کنیم. امروز فرزندان مرتکبان فریاد عدالت را می کشند ، در حالی که خون ریخته شده خاطرات تلخی در ذهن مردم برجای گذاشته است.
امام جمعه قزوین ادامه داد: نشست صلح بین افغانی در افغانستان در تهران برگزار شد تا شیعه و سنی و مردم مظلوم آن کشور در صلح و آرامش زندگی کنند.

امام جمعه قزوین ضمن اشاره به اینکه انگلیس و ایالات متحده مجبورند وسایل خود را بسته و ترک کنند ، توضیح داد: کسانی که به حضور آمریکا برای صلح در این کشور اعتقاد دارند نمی گویند این تحریکات توسط آمریکایی ها ایجاد شده است بلکه ما امیدواریم که همانطور که آمریکایی ها عراق را ترک کرده اند ، ایران را نیز ترک کرده اند ، این عزیمت از افغانستان برگشت ناپذیر خواهد بود و آنها هرگز قادر به بازگشت به این کشور اسلامی نخواهند بود.

بیشتر بخوانید  کابینه ائتلاف اسرائیل اولین شکست پارلمانی را متحمل شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی افزود: برادران افغان ما باید شرایط جهانی و مقاومت اسلامی را به درستی درک کنند ، از استقلال و آزادی قدردانی کنند و از شر آمریکا ، صهیونیسم و ​​انگلیس آگاهی بیشتری داشته باشند.

سخنگوی نماز جمعه قزوین گفت: ما اطمینان داریم که آمریکایی ها مانند گذشته در هیچ یک از کشورهای اسلامی مستقر نخواهند شد و قادر به تحمیل این حضور شیطانی به مردم منطقه نخواهند بود.

وی با بیان اینکه همه مسئولان و مردم برای انتخابات بسیار تلاش کرده اند ، تأکید کرد: امروز باید مراقب درخواست های شرکت باشیم تا به عظمت حضور و تلاش همه اقشار و مسئولان لطمه ای وارد نشود. یعنی هر گروه ، سازمان ، جنبش و حزب باید دور هم بنشینند و بگویند که ما کاری انجام داده ایم و باید شخصی را انتخاب کنیم که مسئول باشد و این نباید بود و شایسته ترین افراد باید وارد این عرصه شوند. چالش ها و مسائل.

آیت الله عابدینی گفت: “در اظهارات رئیس جمهور منتخب شنیده ایم که ستاد به پایان رسیده است ، یعنی جلسه ای برای معرفی کسی تشکیل ندهید تا دولت با آرامش مسئولان را انتخاب کند و نزد شایسته ترین افراد بیاید. کار کردن ما امیدواریم که این ایده رئیس جمهور منتخب از اتلاف جلوگیری کند. “سهم مثمر ثمر خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید