لزوم توجه به تولید انرژی هسته ای برای غلبه بر مشکلات


گزارش به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز ، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های نماز جمعه ناتان اظهار داشت: برق و آب برای ملت سخت شده است و انتظار می رود کارکنان تلاش ویژه کنند و البته با امداد و نجات مردم کار کنند.

امام جمعه نطنز افزود: رهبر معظم انقلاب در سال های اخیر هشدارهای جدی در مورد استفاده از انرژی هسته ای داده اند ، اما متأسفانه مسئولان این هشدارها را نادیده گرفتند و امروز با برق مشکل خاصی داریم.

وی افزود: امروز 31 کشور در جهان از انرژی هسته ای استفاده می کنند و ایران که هزینه های زیادی برای تبدیل شدن به نیروگاه هسته ای کرده است ، امروز فقط 1.2 درصد از انرژی هسته ای خود را دارد.

یعقوبی خاطرنشان کرد: برخی افراد توجیه می کنند که کشور ما به برق هسته ای احتیاج ندارد ، اگرچه سوخت های فسیلی و آب وجود دارد ، اما در کشور فرانسه امروزه با وجود آب فراوان ، 72 درصد برق آن از طریق انرژی هسته ای تأمین می شود ، یا 54 درصد از برق اوکراین از طریق اوکراین تأمین می شود انرژی هسته ای طول می کشد.

امام نطنز در بخش دیگری از سخنان خود در روز جمعه گفت: 9 ژوئیه 1959 یادآور افتتاح کودتا در پایگاه چاقو است. چاقوهای شهید او خلبان بود و به نقشه دشمن پی برد و کودتای دشمن خنثی شد. از ابتدای انقلاب ، دشمن بارها خواستار حمله به سیستم شده است ، اما خداوند متعال حافظ و نگهبان انقلاب آب است.

یعقوبی با اشاره به روز جهانی جمعیت گفت: در روز جهانی جمعیت ، کشورهای غربی طرحی برای کشور ما تهیه کردند و خواستار کنترل جمعیت شدند ، در حالی که این کنترل جمعیت منجر به بحث پیر شدن جمعیت امروز شده و مشکلات زیادی را در این کشور به دنبال خواهد داشت. آینده. “حل ازدواج با جمعیت آسان است.

بیشتر بخوانید  خشکسالی 15000 هکتار از باغات استان کرمانشاه را تهدید می کند

مشورت با رئیس جمهور تازه انتخاب شده با رقبا اقدامی خردمندانه و معقول بود

حجت الاسلام علیرضا قاسمی بدرود جمعه من در نماز خطبه های نماز جمعه در این شهر ، با اشاره به
انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه ای به عنوان رئیس جدید قوه قضائیه گفت: حجت الاسلام اژه ای که از شاگردان شهدای انقلاب ، بهشتی و قدوسی است و توسط آیت الله قدوسی جذب شد و از قدیمی ترین روسای دادگستری است. که در یک دوره مناصب مسئولیت پذیر را دارد. به طور طبیعی ، او داوری و مدیریت را تجربه کرد و تجربه ارزشمندی را کسب کرد.

جمعه بدرود من اضافه کردم: قاضی در پرونده های سیاسی ، امنیتی ، اقتصادی و فرهنگی دشوار و مواردی از جمله درگیر شده است. دادگاه سید مهدی هاشمی و سید هادی هاشمی (داماد آقای منتظری) ، مفاسد اقتصادی فاضل خداد و فساد مدیریتی کرباسچی در اوایل دهه 1970 ، پرونده ماه آفرید خسروی و همچنین پرونده چنین روزنامه های زنجیره ای.

وی ادامه داد: علاوه بر ارزیابی قاطع در موارد مختلف از تجربه مدیریتی خود که آخرین آنها معاون اول بود قضایی وی در 5 سال گذشته در وزارت اطلاعات بوده و دوره وی به عنوان وزیر اطلاعات یک مزیت محسوس مدیریتی است.

گاسمی در مورد ویژگی سوم رئیس جدید قوه قضائیه گفت: محبوبیت ، سادگی ، پاکدامنی ، کار ساکت ، آگاهی رسانه ای و کار رسانه ای نیز از ویژگی های محسنی اجی است که امید به تغییر در دادگستری را دو چندان کرد. “

امام جمعه بدرود اذعان داشت: اکنون پس از تشکیل مجمع انقلابی و انتخاب کالیباف به عنوان رئیس مجمع برای دومین سال و انتخاب قاطع رئیس جمهور در انتخابات سال 1400 ، انتصاب شخص سوم به مثلث تحول کامل است ، اکنون هیچ بهانه ای برای بی عملی وجود ندارد. مردم انتظار دارند از این تغییر در بالاترین سطح دولت در کشور به نفع منافع ملی و مردم تغییری حاصل شود.

بیشتر بخوانید  مصلح مشهور عزادار شد

گاسمی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد امروزه یکی از مصادیق تقوای الهی رعایت پروتکل بهداشتی در مورد ویروس است. ویروس کرونا و ویروس دلتا هند ، که متأسفانه اخباری از سراسر کشور دارد ، که واقعاً نگران کننده است ، از جمله در استانهای سیستان و بلوچستان ، که وضعیت بسیار بد گزارش شده است. پیام این خبر بد این است که مردم عمل سلامتی را جدی و بدون ماسک انجام می دهند. از خانه خارج نشوید.

امام جمعه بادرود گفت: متأسفانه ایران دوباره در وضعیت بسیار دشواری قرار دارد ، بنابراین ما مردم ما باید ابتکار عمل را برای جلوگیری از این ویروس دلتا هند انجام دهیم که به اعتقاد آنها بسیار مسری تر از تاج است.

وی گفت: از جمله مواردی که امروزه باید به آن پرداخته شود ، بحث استفاده صحیح از آب و برق است. همانطور که می دانید امسال به دلایل مختلف از جمله کاهش بارندگی و افزایش مراکز غیرمجاز ، انرژی با این روبرو شده است زیرا طبق دستورالعمل اماکن مذهبی ، مساجد و حسینیه ها از هزینه های انرژی معاف هستند ، در این شرایط حساس و در هوای گرم ، نگهبانان حسینیه ها و مساجد باید بیشتر مراقب باشند تا با مشکل قطعی برق مواجه نشوند. جلوگیری از ضرر و زیان

گاسمی ادامه داد: “من باید از رفتار موقر ، خردمندانه و محتاطانه رئیس جمهور منتخب برای مشورت با رقبای خود در مشکلات انتخابات هفته گذشته قدردانی و قدردانی کنم ، زیرا این حرکت زیبا در دهه 40 پس از پیروزی انقلاب اسلامی” این بی سابقه بود .

بیشتر بخوانید  باهوش ها با حذف فقط یک چوب کبریت تساوی را برقرار کنید؟+ پاسخ

جمعه بدرود ، با اشاره به سالگرد 21 ژوئیه قیام مردم مشهد وی در برابر گشودن حجاب گفت: “این قیام مردمی نشان داده است که مردم مصمم به دفاع از دین ، ​​اعتقادات ، عفت و حجاب هستند که در هر شرایطی که و اینگونه کشته شود ، زیرا اعتقاد به حجاب یکی از احکام و نیازهای دینی ماست.

وی افزود: آنچه ارزشمند و افتخارآمیز است ، حفظ حجاب است. دشمنان ما قصد دارند حجاب اسلامی را از بین ببرند و دائماً در مورد حمایت از حقوق زنان از بی حجابی و آزادی زنان صحبت می کنند. دشمنان ما هدف آنها هستند. “بدون شک ، هدف آنها از بین بردن عفاف و عصمت زنان و دختران ما است و آنها می خواهند که آنها از این طریق به اهداف خود برسند.

گاسمی اظهار داشت: زنان و جامعه دینی ما باید احساس مسئولیت و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به عزیزانشان داشته باشند که حجاب یک امر دینی و قرآنی اسلامی است و ما در متن خود حجاب و عفاف را احیا خواهیم کرد. جامعه.”

انتهای پیام / 63025 / A30 /


دیدگاهتان را بنویسید