مسئولان باید به طور جدی به مسائل قطع برق بپردازند


به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن ، حجت الاسلام سید محمد حسینی ، جمعه ای که من از رودهن دارم ، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: بحث و جدل ما قبل از تعطیلات در این ماه به مسلمانان تبریک می گوییم.

وی گفت: “روز اول ماه.” بحث و جدل این مصادف با سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) است و ازدواج آسان و زندگی مشترک این عزیزان دروس بسیاری را به همه ما به ویژه نسل جوان آموخته است.

امام جمعه رودهن روز جمعه اظهار داشت: قطعی برق اخیر در کشور و افزایش دما مشکلات زیادی ایجاد کرده و مردم مشکلات زیادی را تجربه می کنند.

حسینی افزود: همه مردم انتظار دارند مسئولین از نظر عیب یابی برق مناسب است مسئولین آنها باید مشکل قطع مکرر برق را جدی بگیرند و در اسرع وقت آن را برطرف کنند.

وی توضیح داد: معیشت و مشکلات اقتصادی از یک طرف و مشکلات شیوع ویروس ویروس کرونا از طرف دیگر ، افراد در بلند شو و قطع برق نباید باعث شود که هموطنان با مشکل سوم روبرو شوند.

امام جمعه رودهان روز جمعه گفت: “طبق گزارش های مشهور ، قطع مکرر برق باعث خسارت به وسایل برقی مردم در رودهن شده است. مسئولین ما از برق می خواهیم که اطلاعات به موقع را در مورد قطعی برق برای کمک به ترمیم خسارات ناشی از قطع برق به افراد خصوصی ارائه دهد.

به گزارش فارس ، سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در رودهن رئیس اداره برق بود که گزارشی از کار این بخش را به نمازگزاران ارائه داد.

بیشتر بخوانید  فال ابجد | فال ابجد امروز | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این نعمت خدا غافل نشو! + تفسیر دقیق

آخر پیام / 67029 /


دیدگاهتان را بنویسید