امپراتوری رسانه های غربی به دنبال تشویق به تهاجم فرهنگی در جامعه اسلامی است



به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی ، در خطبه های نماز جمعه قصرشیرین این هفته ، با اشاره به 21 تیر ، سالروز عفاف و حجاب و مبارزه با افتتاح حجاب رضا خانی ، افزود: رضاخان به دنبال ترویج فساد است. و از حجاب در جامعه ، و اسلام زدایی و جایگزینی ارزشهای لیبرالی بود که مردم را به مقابله با توطئه های استکباری به رهبری روحانیون سوق داد.

وی گفت: سرکوب قیام مسجد گوهرشاد و مردم مشهد علیه رضاخان به عنوان سالگرد عفاف و حجاب مشخص شد ، که حادثه مسجد گوهر شاد نمونه درخشان مبارزه با انکار ، پیامدهای شوم که در کشور ریشه کن نشده اند.

سخنگوی موقت قصرشیرین گفت: مسئله حجاب یکی از مظاهر و پرچم های جامعه اسلامی است که باید در جهت ترویج این مهم و تزریق فرهنگ ناب اسلامی به ویژه در بین خانواده های جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به سالگرد ازدواج حضرت فاطمه (سلام مردم) و حضرت علی (ع) گفت: درسی که از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا سلام الله علیها می گیریم این است که اگر شما در زندگی سعادت و اسلام واقعی می خواهید. ما باید ازدواج و فرهنگ خانوادگی را بر اساس مبانی اسلامی قرار دهیم.

حجت الاسلام شمامحمدی افزود: همچنین ازدواج آسمانی حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی (ع) به ما نشان می دهد که در کنار هم ، راضی ، به دور از اشراف و زندگی ساده و اخلاق و معنویت را در زندگی و ازدواج قرار دهیم. . “

بیشتر بخوانید  برای ساخت خانه وام ۳۵۰ میلیون تومانی ۲۰ ساله بگیرید + جزییات

وی همچنین از کارمندان خواست تا طرح عزت مشتری را دنبال کرده و به مردم پاسخ مناسب دهند و از آنها خواست برای حل مشکلات مردم برنامه های خود را در اولویت قرار دهند.

وی از شهردار کسر شیرین خواست تا به نظم و آسفالت خیابانها و معابر به عنوان یکی از نیازهای مردم توجه کند.

کسر شیرین در قسمت غربی کرمانشاه بیش از 27000 نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید