یک استخر کشاورزی باعث کشته شدن یک شهروند 46 ساله میبد شد


سید حسین طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد اظهار داشت: مرد 46 ساله ظهر امروز در استخر کشاورزی رکن آباد ، در مجاورت کافه قدیمی میبد غرق شد که به دلیل طولانی بودن حادثه ، اورژانس احیای قلبی ریوی م notثر نبود. متأسفانه وی جان خود را از دست داد.

وی افزود: هر ساله با شروع تابستان بسیاری از نوجوانان و جوانان که با فنون شنا آشنا نیستند به دریاچه ها و آبراه های حاشیه شهر می روند که متأسفانه عواقب ناگواری به همراه دارد.

سخنگوی سازمان اورژانس استان یزد گفت: خانواده ها باید از کودکان ، جوانان و نوجوانان خود در تابستان کنار استخرها مراقبت کنند ، زیرا بی احتیاطی باعث پشیمانی برای زندگی خواهد شد.

طباطبایی اظهار داشت: متأسفانه بیمار هنگام بیرون آمدن از آب هیچ نشانه ای از زندگی نشان نداد و احیا. قلبی ریوی در محل توسط عوامل اورژانس انجام شد و پس از 20 دقیقه احیا غرق شدگی تأیید شد.

وی اظهار داشت: متأسفانه هر ساله شاهد حوادث مشابهی هستیم كه نیاز به رعایت نكات ایمنی از جمله حصاركشی ، نصب علائم هشدار دهنده و لوله های امداد و نجات در این مناطق توسط كشاورزان است.

سخنگوی اورژانس یزد در پایان گفت: “غرق شدگی یکی از دلایل مرگ غیر ارادی است که به راحتی می توان از آن جلوگیری کرد. با وجود هشدارهای داده شده در این زمینه ، متأسفانه همشهریان نسبت به این موضوع بی تفاوت هستند.

انتهای پیام / ب


بیشتر بخوانید  آغاز توزیع کارت اولین آزمون‌های ۱۴۰۳ از فردا

دیدگاهتان را بنویسید