لزوم همکاری مردم با بسیج در طرح شهید سلیمانی


به گزارش خبرگزاری کوبانا فارس ، حجت الاسلام ابوطالب هونرود امروز در نماز جمعه شهر کوبان با تسلیت شهادت امام جواد (ع) به مناسبت هایی در هفته آینده اشاره کرد و اظهار داشت: شهدا همیشه بر حجاب و عفاف تأکید داشته و از آنها حمایت می کنند با پاکدامنی مبارزه کردند و زندگی خود را مطابق با اخلاص گذاشتند.

امام موقت از کوبانان روز جمعه گفت: شهرداری و شورای شهر باید برای راحتی معلولان در این شهر تلاش کنند و جاده ویژه ای برای آنها احداث کنند ، در حالی که نباید به آنها نگاه ترحم آمیز داشت.

وی ادامه داد: با وجود شعارها ، ویروس کرونا با افزایش در سیستان و بلوچستان شاهد اوج این بیماری در هستیم طرح شهید سلیمانی اقدامات حالت خوبه برای خانواده ها این کار انجام شد که شهروندان باید با بسیجیان همکاری کنند ، آنها صادقانه گام هایی را برای دیدن کاهش و از بین بردن تاج برداشتند.

وی گفت: “امروز بحث در مورد طالبان در فضای مجازی بسیار زیاد است ، در حالی كه ایالات متحده تلاش می كند اینگونه القا كند كه ما در آنجا بوده ایم.” افغانستان او امن بود. البته ایران اسلامی به دنبال صلح بین طالبان و دولت خلق افغانستان است ، در حالی که ایران به طالبان هشدار داده است که در صورت تهدید ما مرزهای خود را کاهش نمی دهیم.

انتهای پیام / 80012 / ب


بیشتر بخوانید  تولید بافت قلب در آزمایشگاه برای کمک به فضانوردان

دیدگاهتان را بنویسید