1581 زندانی در استان لرستان استخدام شدند – اخبار از لرستان – اخبار از استانهای تسنیم


عبدالمجید کشوری در مصاحبه با خبرنگار تسنیم خرم آبادوی با بیان اینکه جذب نیرو از زندانیان یکی از اولویت های مهم برنامه های اصلاحی و تربیتی کشور در زندان ها است ، گفت: خوشبختانه سال گذشته برای اولین بار از زمان پیروزی انقلاب اسلامی شاهد به کارگیری قابل توجه زندانیان بودیم. ”

وی افزود: “در نگاه اول ، تحقق اشتغال زندانیان کمی دور از واقعیت به نظر می رسد ، اما با برنامه ریزی مدون و استفاده از ظرفیت سازمانی داخلی و فراهم آوردن فرصت های مشارکت بخش خصوصی ، نه تنها این چشم انداز به طور کامل اجرا شده است ، بلکه در بسیاری از استانها نیز شاهد است.

مدیرکل زندانهای لرستان از اشتغال 54 درصدی زندانیان لرستان خبر داد و گفت: سال گذشته زندانهای لرستان و همچنین سایر استانها علاوه بر دستیابی به اشتغال 50 درصدی زندانیان محکوم ، تلاش مضاعف خود را برای دستیابی به این سهمیه دو برابر کردند و ما به نرخ اشتغال 54 ما در مناطق مختلف در لرستان بودیم.

کشوری با بیان اینکه مشکل اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی زندانیان و خانواده های آنها همچنان در اولویت برنامه های اصلاح زندان است ، اظهار داشت: در استان لرستان هم اکنون یک هزار و 581 زندانی در بندهای مختلف مشغول به کار هستند که 384 مورد آنها در 514 نفر در کارگزاري و 683 نفر در زمينه اشتغال دائمي کار مي کنند.

وی افزود: امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی برای توسعه اشتغال در زندان ، امسال 80 درصد چشم انداز استخدام زندانیان محقق شود.

بیشتر بخوانید  تصویری دیده نشده از دختر سردار آزمون / آزمون خرج دخترش را نمی‌دهد!

انتهای پیام / 645 / ع

دیدگاهتان را بنویسید