خسارت ناشی از نوسانات برق به مشترکان کردستانی پرداخت می شود



کوهسار رسولی تبار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: “اگر منبع برق منطقه و اموال مشترکین بخش مسکونی و تجاری به لوازم برقی آسیب برساند (به جز لوازم لوکس) ، یا اگر برق تأمین معیوب است. “عضو یا آتش سوزی یا اگر منجر به مرگ شود ؛ این گروه از مشترکین می توانند برای ثبت و اعلام خسارت و بارگذاری مدارک لازم با bime.tavanir.org.ir تماس بگیرند.

وی افزود: پس از تعیین شرکت بیمه توسط شرکت مادر تخصصی توانیر ، اسناد بررسی و پرداخت خسارت طبق قرارداد انجام می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق کارستان گفت: لازم است این گروه از مشترکان با معرفی سامانه مذکور مدارک لازم را بارگذاری و ثبت کنند.

وی یادآور شد: اگر در هر مرحله از بررسی سوابق مشاهده شود که شعبه دارای موارد غیرقانونی و غیراستاندارد است ، رسیدگی به پرونده متوقف می شود.

رسولی تبار از مشترکان کرد خواست در مصرف برق صرفه جویی کنند تا شاهد افزایش قطعی برق ، نوسانات برق و آسیب احتمالی ناشی از آن نباشیم.

مشترکان آسیب دیده می توانند با سیستم بیمه تماس گرفته و اسناد را از پرونده مطالبات از جمله اسناد عمومی (تصویر آخرین حساب پرداخت مشترک (کاربر) یا تصویر حساب پیامکی آخرین حساب ، کپی تصویر کارت ملی مشترک) بارگذاری کنند. (کاربر) ، تصویری از اجاره نامه یا سند مالکیت در محل خسارت) و یک تصویر یا فاکتور مربوط به آسیب تجهیزات (به استثنای مشترکین تجاری) برای آتش سوزی ، انفجار ، هزینه های پزشکی ، از کارافتادگی و حوادث مرگبار.

بیشتر بخوانید  رعد تشنگی

در سیستم جبران خسارت مشترکان برق پنج مرحله ورود اطلاعات ، دریافت کد رهگیری ، بررسی اولیه اسناد در سیستم بیمه ، اعلام نتیجه مشترک ، تأیید دریافت غرامت و واریز میزان غرامت برای مشترکان آسیب دیده.

متوسط ​​مصرف برق در استان کردستان 450 مگاوات در روز و 520 مگاوات در شب است. در حال حاضر ، 685000 مشترک در بخشهای مختلف اداری ، مسکونی ، تجاری ، صنعتی و کشاورزی از خدمات شرکت برق کردستان بهره مند می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید