فعالیت 64٪ بلوک ها در شهرهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد


سید هاشم موسوی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: از سال 1999 تاکنون 13 واحد صنعتی با اشتغال بیش از 191 نفر در شهرهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پس از پایان عملیات ساختمانی با نصب به بهره برداری رسیدند. دستگاه. “

وی گفت: از سال گذشته علاوه بر 25 هکتار زمین و منطقه صنعتی در قالب 108 قرارداد در شهرستانها و مناطق صنعتی کهگیلو و بویراحمد به سرمایه گذاران اعطا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با ایجاد این تعداد واحد صنعتی سرمایه گذاری 4 هزار و 120 میلیارد ریال برای ایجاد 978 شغل در استان پس از بهره برداری پیش بینی شده است.

موسوی افزود: امسال بیشترین میزان زمین در استان به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرهای صنعتی بویراحمد ، گچساران و باشت اختصاص یافته است.

وی گفت: بیش از 343 واحد تولیدی با استخدام 5233 نفر تحت مجوز در شهرهای صنعتی استان مستقر هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان سرمایه گذاری این واحدهای صنعتی براساس مجوزهای صادر شده بیش از سه هزار و 512 میلیارد ریال است.

موسوی گفت: هم اکنون 64 درصد واحدهای صنعتی این استان معادل 221 واحد تولیدی در شهرها و مناطق صنعتی فعال هستند.

وی افزود: مساحت زمین و مناطق شهرهای صنعتی در این استان 1541 هکتار است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: 21 شهر صنعتی مصوب و 13 شهر صنعتی در استان وجود دارد.

موسوی گفت: شهرهای صنعتی استان با امکانات مناسب آب ، برق ، گاز ، تلفن و اینترنت آماده راه اندازی و سرمایه گذاری توسط متقاضیان و فعالان اقتصادی هستند.

بیشتر بخوانید  اگه دمپختک دوست نداری حتما ببین که با این دستور عاشقش میشی! | طرز تهیه دمپختک باقالی زرد +ویدئو


دیدگاهتان را بنویسید