برگزاری مدرسه تابستانی بین المللی رویان با تمرکز بر محصولات مدرن پزشکی


هیئت علمی پژوهشگاه رویان گفت: دوازدهمین مدرسه تابستانی بین المللی پژوهشگاه رویان از 2 تا 5 آگوست 1400 در عمل برگزار می شود. “محصولات پیشرفته سلول” با رویکرد کاربرد علوم سلول های بیولوژیکی محسوب می شود موضوع تخصصی مدرسه تابستانی دوازدهم.

دکتر انسیه حاجی زاده ، دبیر علمی دوازدهمین مدرسه تابستانی بین المللی پژوهشگاه رویان ، در مصاحبه با ایسنا وی گفت: محصولات سلول درمانی ، محصولات ژن درمانی و محصولات مهندسی بافت به عنوان موضوعات این مدرسه مشخص شده و به هر روز اختصاص خواهد یافت. مخاطبان این مدرسه ، مانند دوره های گذشته ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ، روسای گروه های تخصصی هستند و علاوه بر برگزاری سمینارهای عملی ، معلمان برجسته ملی و بین المللی (از اروپا و ایالات متحده) در طول سه روز مدرسه. علاقه مندان می توانند عبور کنند وب سایت معاونت آموزشی ، پژوهشگاه جهاد دانشگاهی رویان در این مدرسه ثبت نام کنید.

پشتیبانی از ایده های خلاقانه در قالب یک رویداد “نمایش ایده ها”

دانشکده پژوهشکده دانشگاه رویان جهاد گفت: آخرین روز مدرسه تابستانی (5 آگوست) به رویداد “IDEA SHOW” اختصاص دارد. در این حالت ، ایده هایی برای محصولات فن آوری و نوآورانه در زمینه سلول درمانی ، ژن درمانی و مهندسی بافت ارزیابی می شود. این رویداد با هدف تشویق صاحبان ایده ، به ویژه دانش آموزان ، برای کمک به ترویج ایده های خلاقانه و عملی در تولید و توسعه محصولات پیشرفته تلفن همراه ، افزایش مهارت های عملی دانشجویان (هنگام تحصیل یا فارغ التحصیلی) و ترویج فرهنگ ایده ها ، یادگیری نحوه ارائه ایده ها و ایجاد فضا یک رقابت صمیمی برگزار می شود که در آن افراد می توانند ایده های خود را ارائه دهند و به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرند. موضوعی که کمتر در فضای دانشگاهی کشور تحت تأثیر قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  مردم حجاب را جوری که دوست دارند رعایت می‌کنند!

دبیر تحقیقات دوازدهمین مدرسه تابستانی بین المللی پژوهشگاه رویان تأکید کرد: “ایده ها توسط قضات و مدرسین متخصص در این زمینه مورد توجه قرار می گیرند ، که نه تنها به افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان کمک می کنند ، بلکه آموزش های لازم را برای افزایش آنها ارائه می دهند. توانایی ترغیب سرمایه گذاران. “از این طریق ، دانشجویان می آموزند که علاوه بر مباحث علمی ، باید در مورد مباحث تجاری و توسعه ایده ها نیز فکر کنند.

دکتر حاجی زاده افزود: پس از اعلام دعوت اولیه ، دانشجویان و صاحبان ایده تا 11 ژوئیه 1400 مهلت دارند صفحه ویژه رویداد “نمایش ایده ها” در وب سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویانایده های آنها را ارائه دهید پس از آن تاریخ ، فرآیند داوری در دو مرحله شامل داوری علمی و تخصصی و داوری تجاری انجام می شود. 10 گروه (تیم) برتر به مرحله دوم منتقل می شوند. در این مرحله ، سمینارهای مشاوره و کسب و کار برای صاحبان ایده برگزار می شود و ما به آنها کمک می کنیم تا با آموزش هایی که دیده اند ایده های خود را از نظر علمی و اقتصادی توسعه دهند.

اعضای هیئت علمی پژوهشگاه جهاد دانشگاهی رویان گفتند: “سرانجام ، در آخرین روز از دوازدهمین مدرسه تابستانی بین المللی پژوهشگاه رویان (26 آگوست 1400) ، بهترین تیم ها فرصت دارند ایده های خود را در حضور ارائه دهند. سرمایه گذاران و تشویق سرمایه گذاران. “برای سرمایه گذاری در این ایده ها. مزیت این رویداد ، علاوه بر ارائه مشاوره آموزش به صاحبان ایده ، ارائه مشوق های مالی ، از جمله پاداش های مالی لازم برای 3 تیم منتخب ، و همچنین مزایای غیر پولی برای کمک به تجاری سازی محصول. ، ارائه توصیه هایی به سرمایه گذاران و تسهیل فرایندهای تجاری سازی محصول.

بیشتر بخوانید  تعطیلی برخی ایستگاه‌های مترو در روزهای جمعه و ایام تعطیل تا آخر شهریور

دکتر حاجی زاده تأکید کرد: تعدادی از شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی در رویداد ارائه ایده حضور دارند و اگر ایده ها توانایی تبدیل شدن به یک محصول را داشته باشند ، زمینه همراهی و پشتیبانی آنها از مراحل نهایی از نظر اقتصادی فراهم می شود و این یک فرصت خوبی برای صاحبان ایده در این زمینه.

دبیر تحقیقات دوازدهمین مدرسه تابستانی بین المللی پژوهشگاه رویان گفت: با توجه به ورود به موج پنجم فوران تاج ، رویداد یک نمایش کامل در عمل و تنها مرحله نهایی این رویداد با حضور تیم های منتخب برگزار شد. ، هیئت منصفه و شتاب دهنده ها مطابق با تمام پروتکل های بهداشتی و در یک فضای بزرگ شخصاً برگزار می شود.

وی افزود: قسمت جالب دیگری که مورد بررسی قرار گرفتیم اجرای برنامه تماس الکترونیکی است. ما از همكاراني كه در زمينه اجراي عقايد تجربه دارند دعوت مي كنيم تا در قالب يك گفتار الكترونيكي براي دانشجويان مراحل تحقق عقايد و چالشهايي را كه در اين راستا با آنها روبرو هستند ، توضيح دهند.

برگزاری دومین مدرسه تابستانی پژوهشگاه رویان

دکتر حاجی زاده همچنین در مورد مدرسه تابستانی دانش آموزان گفت: “با توجه به بازخورد خوبی که ما در سال گذشته (2016) از اولین مدرسه تابستانی دانش آموزان در پژوهشگاه رویان دریافت کردیم ، امسال و همزمان با دوازدهمین مدرسه تابستانی بین المللی toto از موسسه تحقیقات رویان ، دومین مدرسه تابستانی دانش آموزان با هدف آموزش و آشنایی با مباحث سلول درمانی ، ژن درمانی و مهندسی بافت ، در دو روز متفاوت و به صورت سخنرانی و سمینار.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  چیستان |‌ آن چیست که بال ندارد ولی پرواز می کند، چشم ندارد ولی گریه می کند!؟

دیدگاهتان را بنویسید