توهین به آیت الله مصباخ گناهی نابخشودنی است



ایسنا / قم یکی از اعضای شورای تشخیص گفت: علامه مصباح یزدی انسانی بسیار فروتن و با فضیلت بود ، بنابراین می توان او را عضوی از عصر دانست ، بنابراین هرگونه اهانت به شخصیت وی نقض آشکار و گناهی نابخشودنی است.

آیت الله محتهد شبستری ، عضو شورای تشخیص مصلحت نظام ، در مصاحبه با خبرنگاران درباره هتک حرمت به آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی از افراد جامعه پیرامون و متخصص علوم عقلی بود.

وی ادامه داد: شاید بتوان گفت در زمان ما مانند استاد شهید مطهری ، او متفكر بی نظیر و عالمی فداكار بود. وی از شاگردان جنگ طلب حضرت امام خمینی (ره) و علامه طباطبایی (ره) بود و از نظر علمی ، اخلاقی و عرفانی از محضر مرحوم آیت الله بهحیات لذت می برد.

وی افزود: آیت الله مصبخ با تدریس در حوزه علمیه و تأسیس م Instituteسسه امام خمینی (ره) در كوم ، به تدریس شاگردان با فضیلت و مفید پرداخت و با قلم و سخنرانی خود نقش موثری در نقد مكاتب الحادی و پاسخگویی به شبهات سكولارها و لیبرال ها داشت. وی در حمایت از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب از هیچ اقدامی دریغ نکرد. علاوه بر این ، علامه مصباح یزدی انسانی بسیار فروتن و با فضیلت بود ، بنابراین هرگونه اهانت به شخصیت وی نقض آشکار و گناهی نابخشودنی است.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  تا دو هفته آینده تیم بعدی‌ام را انتخاب می‌کنم

دیدگاهتان را بنویسید