دمشق: سازمان منع سلاح های شیمیایی به ابزاری برای تحت فشار قرار دادن سوریه تبدیل شده است


به گزارش گروه بین الملل فارس ، نماینده سوریه سازمان منع سلاح های شیمیایی (OPCW) گفت این سازمان به ابزاری برای فشار بر سوریه و ایجاد اتهامات دروغین علیه آن تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا) ، “رانیا الرفاعی” رئیس هیئت نمایندگی سوریه در سازمان منع سلاح های شیمیایی گفت: تحقیقات این سازمان.

الرفاعی در نهمین جلسه شورای اجرایی سازمان منع سلاح های شیمیایی که هم اکنون در لاهه در حال برگزاری است ، افزود: “تیم های این سازمان به دستگاه هایی تبدیل شده اند که گزارش های تهیه شده را مطابق خواسته ها و برنامه ها ارائه می دهند. کشورهای حاکم بر سازمان “می دهند.

وی افزود: هدف از این کار این است که تیم های سازمان منع سلاح های شیمیایی ادعاهای گروه های تروریستی را به سازمان منع سلاح های شیمیایی منتقل کنند ، به این ترتیب که به عنوان اسناد حقوقی ، علمی و معتبر بین المللی و در نتیجه فشار بیشتری بر سوریه تحمیل می کنند.

رئیس هیئت نمایندگی سوریه در سازمان منع استفاده از سلاح های شیمیایی تأکید کرد: سوریه به تمام تعهدات خود برای پیوستن به توافقنامه 2013 به ویژه در جنگ با تروریسم عمل می کند و برخی از کشورها در ریختن خون سوریه نقش داشته اند زیرا بیشتر بیش از 400000 تروریست از بیش از 80 کشور برای حمله به سوریه آموزش دیده و بودجه دریافت کردند.

الرفاعی گفت: این در حالی است که بزرگترین زرادخانه شیمیایی جهان متعلق به ایالات متحده است و تهدیدی برای همه ملت ها و دولت ها در سراسر جهان و ابزاری برای تهدید صلح و امنیت بین المللی است.

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی ۷ میلیونی که تا به حال خبر نداشتید + عکس

انتهای پیام


دیدگاهتان را بنویسید