انصارولا رهبر یمن درگذشت احمد جبرئیل را تسلیت گفت



به گزارش ایرنا از تلویزیون المسیره ، الحوثی در این پیام از گابریل به عنوان شخصیتی مهم در مقاومت ، ایجاد دیوار بلند وفاداری ، فداکاری و گذشت در تاریخ مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی نام برد.

رهبر جنبش یمن انصارولا گفت که جبرئیل تحت تأثیر حوادثی قرار نگرفت که برخی از احزاب ضعیف را به سمت پرسش از ذهنیت اسلامی سوق داد.

در قسمت دیگر این پیام آمده است: جبرئیل در برابر همه موانع و اقداماتی که رژیم صهیونیستی سعی در از بین بردن آنها ، اختلاف افکنی و تغییر اولویت ها داشت ، انعطاف پذیر و صبور بود.

جنبش انقلابی جوانان بحرین همچنین با تسلیت درگذشت رهبر فلسطین در 14 فوریه اعلام کرد که مقاومت فلسطین و جنبش مقاومت یکی از رهبران مبارز ، جان برکوف و یکی از مردان فلسطینی سابق و فعلی را از دست داده است.

این گروه بحرینی گفت: مرگ احمد جبرئیل برای نیروها و گروههای فلسطینی و همچنین گروهها و جنبشهای آزادیبخش در سایر کشورهای عربی و اسلامی ضرر بزرگی است.

در قسمت دیگر این بیانیه آمده است: مرگ احمد جبرئیل [موسوم] به گفته ابو جهاد ، که برای نیم قرن مبارزه تهدید مستقیم برای موجودیت رژیم صهیونیستی ، ارتش ، ژنرال ها ، امنیت و ثبات این رژیم بود ، این از نظر برنامه ریزی ، خلاقیت ، مبارزه و مقاومت در برابر دشمن.

احمد جبرئیل روز پنجشنبه در سن 84 سالگی در بیمارستانی در دمشق پایتخت سوریه درگذشت.

در سال 1968 ، وی از جبهه مردمی آزادی فلسطین جدا شد و جبهه مردمی آزادی فلسطین مستقر در دمشق را ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید  اطلاعیه رسمی خانواده استاد «گلپا» درباره جزییات مراسم تشییع پیکر استاد آواز ایران: خانواده «گلپا» هیچ سخنگویی ندارد| از درج آدرس منزل و اطلاعات نادرست، دلگیریم | شرایط خاکسپاری در قبرستان ظهیرالدوله مهیا نشد

دیدگاهتان را بنویسید