ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در فومن


ایسنا / گیلان فومن و سخنگوی شفت در مجلس با بیان اینکه صنایع دستی از جایگاه ویژه ای در فرهنگ گیلان ما برخوردار است ، گفت: به زودی با تشکیل کارگروهی متشکل از فرماندار و مسئولان ذیربط در سطح شهر سعی در ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی خواهیم داشت . ”

خلیل بهروزی فر در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی در منطقه غرب گیلان که مطابق با طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فومن برگزار شد ، از اعضای دانشگاه گیلانی تشکر کرد جهاد برای برگزاری این نمایشگاه. : من بسیار افتخار می کنم که امروز در میان شما هستم ، من یک هنرمند و سخت کوش هستم.

وی افزود: “صنایع دستی از جایگاه ویژه ای در فرهنگ گیلانی های ما برخوردار است ، كه متأسفانه امروزه به دلایل مختلف كمتر دیده می شود.” در حالی كه این هنر علاوه بر درآمدزایی ، ممكن است حاوی پیام فرهنگ و اصالت گیلانی ما برای گردشگران باشد منطقه

نماینده شهرستانهای فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اهمیت معضل مشاغل داخلی گفت: به زودی با تشکیل کارگروهی متشکل از فرماندار و مسئولان ذیربط در شهرستان ، سعی کنید یک نمایشگاه دائمی از صنایع دستی ایجاد کنید برای تشویق کارگران در این زمینه همچنین باید درآمد پایداری برای فعالان این حوزه فراهم کنند.

به گزارش ایسنا ، بهروزی فر به عنوان یادبود مهندس احراری مدیرعامل سیستم ملی حرفه ای و مهندس نعیم آبادی مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی هدایایی اهدا کرد.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  عیدی کارگران مشخص شد | کارگران امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟

دیدگاهتان را بنویسید