نعمت به بشاگرد رسید + عکس


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس ، چند روز پس از آستین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تزریق واکسن “تاج متبرک” که اولین واکسن داخلی در کشورمان و ششمین واکسن است. ویروس کرونا در جهان مدتی نگذشته که کارکنان اجرایی دانشگاه علوم پزشکی امام خمینی و هرمزگان ، این واکسن را به استان هرمزگان وارد شد و تزریق آن در مناطق دورافتاده هرمزگان ، از جمله بشاگرد (باشکارد) آغاز شد.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، 10 هزار واکسن برکت در قالب دو بخش 2000 و 8000 به استان رسیده و تزریق آن در افراد بالای 60 سال در استان آغاز شده است و سهمیه افراد بشاگرد نیز توسط این محموله ارسال شده است.

احمد محمود ، فرماندار بشاگرد در گفت وگو با فارس در بندرعباس اظهار داشت: از 2 هزار و 795 فرد بالای 60 سال در بشاگرد ، بیش از 80 درصد دوز اول واکسن خود را دریافت کرده اند که 1163 نفر از آنها از کو استفاده کرده اند واکسن “

وی گفت: هنوز حدود 500 نفر از افراد 60 تا 65 ساله باقی مانده است که برخی از آنها به دلیل مهاجرت به روستای دیگر در دسترس مشتریان خانه بهداشت و شبکه بهداشت شهرستان نبودند یا در آدرس اعلام شده حضور ندارند. واکسینه می شوند

فرماندار بشاگرد همچنین به پراکندگی جمعیت منطقه در کوهستان اشاره کرد و گفت: 292 نفر در جاکدان ، 148 نفر در سردشت ، 240 نفر در گوران ، 154 نفر در تیدار ، 138 نفر در تیسور ، 91 نفر در خمینی شهر و 91 نفر 100 نفر در سیت جمعیت بالای 60 سال در این شهر با واکسن و موج مبارک خوشبخت است شادمانی ورود واکسن ایرانی یک نعمت در منطقه است و مردم مشتاق اهدای این واکسن هستند و امیدواریم با ارسال محموله های دیگر شاهد واکسیناسیون ملی در این منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید  مشاوره با مقامات تاجیکستان و اتحادیه اروپا اوضاع افغانستان معطوف به گفتگو است

به گزارش فارس ، این دستان بلند شده رهبر معظم انقلاب در حال حاضر به امانت مردم در دورترین نقاط ایران تبدیل شده است تا آستین بالا بزنند تا به علم ، دانش و توانایی های ایرانی اعتقاد داشته باشند.

گزارش: مهدی خسروی

انتهای پیام / 88055


دیدگاهتان را بنویسید