سر سپاهان به سخنان پیروانش واکنش تندی نشان داد



روز گذشته افشین پیروانی ، سرپرست باشگاه پرسپولیس ، در مصاحبه ها خطاب به سپاهانی ها صحبت کرد و از آنها خواست با توجه به اتفاقی که در جریان بازی پیکان و سپاهان رخ داد ، در مورد س refeالات داوری اظهار نظری نکنند.

یک روز پس از مصاحبه ، رضا فتاحی ، سرپرست باشگاه سپاهان ، سخنان خود را در واکنش به موضع پرسپولیسی ها آغاز کرد و گفت: “تمرکز باشگاه بزرگ سپاهان کاملاً روی هفته های اخیر است و ما هرگز گرفتار نخواهیم شد. توسط رسانه ها در مورد رفتار مسموم جاسوسی می کنند. “پس از شکست پروژه طرح ریزی و سفسطه در زمین فوتبال ، اکنون زمین بازی به رسانه و فضای مجازی تغییر کرده است.”

رئیس سپاهان سپس در داستان دیدار چهره به چهره دو تیم در نقش جهان به افشین پیروانی خندید و مصاحبه های تلویزیونی این چهره ادامه داد: و استفاده از استعاره و مقایسه غیراخلاقی شد؛ اگر هیچ کس در بین پیروان این رفتارها آمیخته با دروغ و عدم صداقت نباشد. ما امیدواریم که این اتهامات که در مقیاس ارزیابی های عادلانه سنجیده شده است ، مردم را مجبور به تغییر عقاید خود نکند ، زیرا افکار عمومی و رسانه های صادقانه تعادل بسیار خوبی برای شناخت اهداف افراد است. وی ادامه داد: جالب اینجاست که خاطره هواداران فوتبال هنوز ادبیات گیج کننده برخی چهره ها را فراموش نکرده اند ، اما آنها در عملیات روانی جدید خود حمله به داوران را در دستور کار قرار داده اند.

رضا فتاحی با اشاره به اینکه سیاست این فصل سپاهان از داوری فاصله دارد و تأکید کرد که این موضوع نباید باعث سو abuse استفاده سایر تیم ها شود ، افزود: البته سیاست باشگاه بزرگ سپاهان از ابتدای فصل برای احترام به داور جامعه بوده است ، اما این نباید بهانه ای باشد تا تیم های دیگر از ابزارهای فرافکنی در هفته های اخیر برای فشار بر داوران و تحریک منفی افکار عمومی استفاده کنند. در همین حال ، در فصل بیستم ، سپاهان از اشتباهات ناخواسته داوران رنج برد و چندین امتیاز حساس را از دست داد. اما فرهنگ باشگاه سپاهان که از مدرسه شاهین نشات می گیرد در هیئت مدیره ، مدیرعامل ، سرمربی ، بازیکنان ، احترام به داوران و البته احترام به همه باشگاه ها و عدم توجه به دیگران و انجام هر اقدامی از طریق اصول قانونی فوتبال. وی از کارزارهای رسانه ای برای جاسوسی و اتهامات استفاده نمی کند. “

بیشتر بخوانید  سناریوی استعفای حریری چیست؟

قسمت پایانی سخنان رئیس سپاهان که تیمش برای قهرمانی در لیگ بیستم رقابت سختی با پرسپولیس دارد نیز به شرح زیر بیان شد: “در نهایت ، پیشنهاد ما رعایت اخلاق در هفته های اخیر است. “بدون شک ، پیروزی در مسابقات قهرمانی کشور و حتی قهرمانی آسیا و حتی صعود به جام جهانی باشگاه ها بدون اصول اخلاقی موضوع مهمی نیست.”

258 41

دیدگاهتان را بنویسید