آیا تغییر نام بزرگراه فتح تهران به کار جاودانه حاج احمد متوسلیان / هرشید دوکوهه تنظیم شده است؟


به گزارش خبرنگار فرهنگ آژانس تسنیم، مراسم جاودانه به مناسبت حاج احمد متوسلیان ، با عنوان “خورشید دوکوهه” امشب ، پنجشنبه ، 8 ژوئیه ، در سالن هنر با حضور سرتیپ حسن حسن زاده ، فرمانده محمد رسول الله (ص) ، ارائه شده توسط هاوی موها تهران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس و همرزمان حاج احمد برگزار شد.

در ابتدای مراسم حاج محمد کوثری ، نماینده مردم تهران وی با بیان اینکه تیپ پیامبر اسلام (ص) در اواخر دهه 60 پس از عملیات جاده قدس تشکیل شد ، گفت: پس از عملیات جاده قدس ، قرار بود عملیات “فتح المبین” انجام شود. استانها تشکیل شدند.

وی ادامه داد: وقتی آنها برای تشکیل تیپ خدماتی حاج همت رفتند ، وی گفت تا زمانی که حاج احمد متوسلیان حضور داشت ، هرگز قبول نمی کند.

این رزمنده دفاع مقدس با یادآوری اینکه حاج همت و حاج همت و سایر رزمندگان مقدس موفق شده بودند مأموریت تشکیل تیپ و سپس عملیات را طی 43 روز به پایان برسانند ، اظهار داشت: “اغراق نیست اگر بگویم این بی نظیر است. در جهان و این کار ناشی از تفکر جهادی و انقلابی است. یعنی آنها پس از یافتن مکان و استقرار ، موفق به انجام عملیاتی با موفقیت 100٪ شده اند.

کوثری با اشاره به اینکه چرا برخی از سران کشور از فرمانروایی این رزمندگان به عنوان الگو استفاده نمی کنند ، دلیل موفقیت آنها را امر قلبی عنوان کرد و گفت: برخی از افراد باید در زندگی های پس از مرگ نسبت به شهدا پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید  ژست و لباس مسخره بهاره رهنما برای تبلیغات لباس

* نام بزرگراه فتح به جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان تغییر نام داده است / مدافعان حرم با الگو گرفتن از حاج احمد

در طی این مراسم سرتیپ دوم حسن حسن زاده ، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ، تهران بزرگ وی با استقبال از همه حضار ، همرزمان حاج احمد متوسلیان و سایر رزمندگان دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما به دنبال آرزوها هستیم ، اما اگر کسی از من س asksال کند آرزوی شما چیست ، من می گویم اگر حاج احمد زنده است ، اجازه دهید به ولیعصر بیاید. پادگان در تهران و همه رفقای خود را در آنجا جمع کنید و به آنها گزارش دهید.

وی ادامه داد: بگذارید به حاج احمد بگوییم که بسیاری از رزمندگان و جوانان نسل آینده با الگوبرداری از معظم له ، ضمن اینکه از حمایت مقدس برخوردار می شوند ، اکنون به شهدای مدافع حرم تبدیل شده اند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (پولیس ملی) در تهران بزرگ اقتدار ، درایت ، مقبولیت و محبوبیت بالا را از ویژگی های حاج احمد متوسلیان خواند و گفت: حاج احمد متوسلیان اولین شهید مدافع حرم بود و باید در مورد مکتب وی صحبت کنیم.

سردار حسن زاده گفت: ما یک درخواست عمومی مبنی بر نامگذاری یکی از معابر اصلی تهران به نام حاج احمد را پیگیری کردیم. خدا را شکر با کمک شورای شهر و شهردار تهران ، دو روز پیش بزرگراه فانگ به جاوید آل تغییر نام داد -عطار حاج احمد. متوسلیان. “خدا نکند این اتفاق در یک مراسم بیفتد.

* محور مقاومت به نقطه مهار و فعال سازی رسیده است

بیشتر بخوانید  مقصر اصلی افزایش قیمت ارز در بازار مشخص شد

در این مراسم سردار سرتیپ حسین دهگان وزیر دفاع سابق و از رزمندگان مقدس رژیم شاهنشاهی پهلوی را سرنگون و ادای احترام به مبارزات رزمندگان مقدس در جنگ تحمیلی را اعلام کرد و گفت: در مقابل متجاوز صهیونیست متجاوز و ارتش قاتل مقاومت کنید. .

وی با بیان اینکه محور مقاومت به نقطه بازدارندگی و فعالیت رسیده است ، تصریح کرد: اکنون محور مقاومت پرچمدار اسلام ناب در جهان است که این کار حاج احمد متوسلیان است.

وزیر دفاع پیشین با تأکید بر اینکه ملت ایران پیروزی هایی را در همه زمینه های جنگ از جمله جنگ ، جنگ اقتصادی و … ایجاد کرده است ، افزود: رمز همه این پیروزی ها حمایت و خصومت است و شهدا به تفکرات فعلی علاقه مند بودند. ما “و در ساری باشید.

سرتیپ دهان به مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات فراوان ، کشور ما هر روز جدیدتر و قویتر می شود. ممکن است برخی ناهنجاری ها وجود داشته باشد ، اما برخی از پیشرفت ها وجود دارد که باید مشاهده شود.

وی با بیان اینکه “معتقدم شهدا در این حلقه حضور دارند و ما را تماشا می کنند” ، گفت: می خواهم به شهدا بگویم که دست ما را بگیرند. آنها می دانند که هیچ عاملی و هیچ نیرویی نمی تواند آرمانهای اسلامی را متوقف کند. ما می خواهیم شهدا را به ارث ببریم و آنها را به جهانیان نشان دهیم و به جهانیان بگوییم که از هیچ جنگی عقب نخواهیم نشست زیرا این را از شهدا آموخته ایم.

رزمنده دفاع مقدس در مورد نظرات حاج احمد متوسلیان در مورد شهادت گفت: تا زمانی که یک کشور یا گروهی مسئولیت این جنایت را بر عهده نگیرد و شواهد شهادت وی ثابت نشود ، ما این موضوع را نمی پذیریم و صهیونیست ها باید پاسخگوی آن باشند. دیدن.

بیشتر بخوانید  فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

در طی این مراسم ، ضمن تقدیر و تشکر از برادر جاوید حاج احمد متوسلیان ، وی از مقامات خواست تا در مورد آدم ربایی حاج احمد و تیم وی تحقیق کنند و اطلاعات مشخصی در مورد زندگی و شهادت وی ارائه دهند تا مادرش نگران نباشد. خلاص شدم

برادر میرکیایی ، از همرزمان حاج احمد متوسلیان نیز به بیان خاطراتی از این فرمانده عالی رتبه پرداخت.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید