از تانکرهای بی نام آب نگیرید – اخبار اصفهان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اصفهان، یک شرکت آب استان اصفهان در بیانیه ای از شهروندان اصفهانی خواست با استفاده بهینه از آن در آب ، از این نعمت الهی برای سایر شهروندان استفاده کنند.

در این بیانیه آمده است: “به دلیل رکورد کم افزایش دما در روزهای اخیر ، مصرف آب به شدت افزایش یافته و برخی از مناطق این شهرستان در تأمین آب پایدار با مشکلات جدی روبرو هستند.”

در ادامه گفته می شود: شرکت آب و فاضلاب اصفهان از تمام ظرفیت و ظرفیت شبانه روزی خود برای تأمین آب آشامیدنی و غلبه بر شرایط دشوار فعلی استفاده کرده است.

در پایان این پیام از شهروندان خواسته می شود تا با استفاده بهینه از آب ، فرصت استفاده از این نعمت الهی را برای همشهریان فراهم كنند.

این شرکت همچنین در پاسخ به گزارش های دیگر در مورد تأمین آب تعدادی از تانکرهای ناشناس که به شهروندان آب می فروشند ، گفت: متأسفانه در روزهای اخیر تعدادی از تانکرهای ناشناس اقدام به فروش آب آشامیدنی به شهروندان کرده اند. بر این اساس ، یادآوری می شود که تانکرهای آب شرکت آب استانی دارای آرم هستند یا توسط محافظان امنیتی آن شرکت همراه بوده و آب را بصورت رایگان توزیع می کنند.

بنابراین ، برای حفظ سلامتی خود ، از خرید آب از تانکرهای سیار خودداری کنید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، آنها را به شماره 122 (سیستم ارتباط با مشتری ABFA) گزارش دهید.

انتهای پیام / 172 / ح

بیشتر بخوانید  فال تاروت | فال تاروت امروز | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید