سیستان و بلوچستان کیت تشخیص تاج ندارد



به گزارش ایرنا ، محمد حسن قوسیان روز پنجشنبه در نشست تحویل کمک های بشردوستانه به هلال احمر در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: از این منطقه پاکستان و هند را داشتیم.
وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر و دانشگاه های سیستان و دانشگاه علوم پزشکی بلوچستان گام های مثبتی در موضوع قرنطینه مرز برداشته اند ، افزود: و انشاالله این روند ادامه پیدا کند و همه این امکانات توسط خیران آورده شود ، بین مردم از شهرهای مختلف منطقه توزیع خواهد شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در این محموله های ارسال شده توسط خیریه ها حدود 1.2 میلیون ماسک ، 50 کیلوگرم ، 40 کیلوگرم و 10 کیلوگرم کپسول اکسیژن به صورت 326 کپسول 40 کیلوگرمی ، 100 کپسول 50 کیلوگرمی و 77 کپسول اکسیژن 10 کیلوگرم و ظرفیت افزایش به سه هزار کپسول را دارد.
وی با اشاره به اینکه وظایف جمعیت هلال احمر هماهنگی بین کشور و دعوت از خیران و انتقال کمک های آنها است ، افزود: افراد باهوش با فرهنگ سیستان و بلوچستان باید به ما کمک کنند تا از این مرحله از تاج عبور کنیم و بنابراین بله با تشکر به همه خیرین که با تمام وجود وارد شدند.
كوسیان افزود: دومین پروژه اجرا شده توسط هلال احمر ، پروژه نصب آب است كه در طی سفر در تیرماه آغاز شد و سیستان و بلوچستان یكی از مقصد ما بود ، ما هشت شهر را انتخاب كردیم و 16 استان به آن هشت شهر تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید  کشف قدیمی‌ترین کفش اروپا در یک غار خفاش + تصاویر جالب

دیدگاهتان را بنویسید