صدور مجوزهای ناشناس برای 40 پروژه سرمایه گذاری در خراسان جنوبی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، عیسی جعفری گیو صبح روز پنجشنبه در ستاد توسعه هاوران گفت: در خراسان جنوبی ، در نتیجه راه اندازی یک تجارت ، کشور با مشکل روبرو شد و ستاد توسعه هاوران در این زمینه تشکیل شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در راستای این موضوع و تسهیل سرمایه گذار در ستاد توسعه هاوران اقدامات ارزنده ای انجام و برنامه های سرمایه گذاری بسیار خوبی شناسایی شد که در نهایت به 101 پروژه رسید.

جعفری جو ادامه داد: برای بسیاری از این پروژه ها 122 قطعه زمین را از زمین های ملی کنار گذاشته ایم و مابقی در شهرهای صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه مجوزهای ناشناس برای 40 پروژه سرمایه گذاری صادر و كار آن به اتمام رسیده است كه از این تعداد 10 پروژه در صنعت ، هفت پروژه در كشاورزی ، 8 پروژه در منطقه ویژه اقتصادی و پنج پروژه در حوزه. . “این یک انبار است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی یادآور شد: 17 پروژه سرمایه گذاری آماده تبادل تفاهم نامه است که از این تعداد 10 پروژه در زمینه سکوت ، یک پروژه در حوزه حمل و نقل ، سه پروژه در حوزه حمل و نقل ، سه پروژه در زمینه گردشگری و سه طرح نیز در منطقه منطقه ویژه اقتصادی است.

جعفری گیو گفت: 37 طرح مکان یابی و که به استانها ارسال شده است تا مشخص شود.

بیشتر بخوانید  قدردانی معاون وزیر صمت و رئیس پدافند غیرعامل کشور از مدیر عامل فولاد مبارکه

دیدگاهتان را بنویسید