ادامه توهین به مقدسات مقدس مسلمانان در اسپانیا


به گزارش گروه بین الملل فارس ، به دنبال اسلام هراسی و توهین به مقدسات مسلمانان در اروپا ، مسجدی در اسپانیا مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری “آناتولییک مسجد در موریکا ، اسپانیا ، سه شنبه شب به وقت محلی مورد حمله قرار گرفت. مسجدی در کابزو دو تورس که در سال 2018 افتتاح شد ، با کلمات “نه به اسلام” و “حاکمیت اسپانیا قابل بحث نیست” با اسپری رنگ آمیزی شد. در یک رفتار نادرست دیگر ، مهاجمان سر یک خوک را جدا کردند و چاقویی را جلوی مسجد گذاشتند.

این حادثه آخرین موج حملات اسلام هراسی در منطقه جنوبی مورسکا ، یکی از پرجمعیت ترین مناطق اسپانیا است.

در 13 ژوئن ، یونس بلال ، یک مهاجر مراکشی ، هنگامی که با دوستانش در یک کافه نشسته بود ، توسط یک جانباز اسپانیایی به ضرب گلوله کشته شد. شاهدان این حادثه ادعا می کنند که این جانباز اسپانیایی با توهین نژادپرستانه بلال را شلیک کرده است.

در اوایل سال جاری ، یک مسجد دیگر در کارتاگنا ، سن خاویر تخریب شد.

در همین حال ، یک مسجد در شهر آمستردام هلند که چند ماه پیش مورد حمله ضد اسلام گرایان قرار گرفت ، یکشنبه شب به وقت محلی دوباره مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت. منابع رسانه ای به نقل از یک سازمان حقوق مدنی به نام فدراسیون چشم انداز ملی گفتند که مسجد جامع شهر آمستردام یک شبه مورد حمله قرار گرفت.

ایاصوفیه در آمستردام ، پایتخت هلند ، یکشنبه شب توسط افراد ناشناس مورد حمله و تخریب قرار گرفت. عاملان حمله و بی احترامی به این مسجد در شهر آمستردام با بطری های مشروبات الکلی شیشه های مسجد را شکستند.

بیشتر بخوانید  اگر نبوغ ریاضی بالایی دارید؛ خیلی سریع بگویید جای علامت سؤال چه عددی باید باشد؟

طبق گفته فدراسیون چشم انداز ملی ، برای دومین بار در کمتر از یک سال ، این مسجد هدف شبه نظامیان ضد اسلام قرار گرفته است.

در دسامبر سال 2020 ، بلافاصله پس از نماز عصر یک فرد نقاب دار شیشه های مسجد را شکست و از تاریکی شب برای فرار استفاده کرد.

گروه ها و م institutionsسسات اسلامی در هلند بارها از دولت هلند خواسته اند بدون هیچ گونه تبعیضی با این حملات نژادپرستانه و ضد اسلامی مخالفت کند و اقدامات لازم را برای محافظت از این اماکن و مسلمانان انجام دهد.

گازی سیریک ، رئیس هیئت امنای سنت سوفیا در آمستردام گفت: “ما انتظار داریم آژانس های امنیتی و سیاستمداران اقدامات بازدارنده ای را در برابر این حملات انجام دهند.”

انتهای پیام / ص


دیدگاهتان را بنویسید