زمان زیادی برای پیوستن به تیم اعزامی به جام جهانی ندارم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، امیرحسین مگسودی یکی از جوانان آینده دار کشتی آزاد ایران است که روند پیشرفت خود را در رده نوجوانان و جوانان آغاز کرد و اکنون به عنوان یک مدعی با انگیزه در وزن 70 کیلوگرم در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارد. مگسودی که به تازگی وزن خود را از 65 کیلوگرم به 70 کیلوگرم تغییر داده ، در مسابقات کشتی مسابقات بین المللی روسیه “جام علی اف” نیز شرکت کرده و به گفته وی گامی به سوی جام جهانی 2021 در نروژ برداشته است.

این تازه وارد در وزن 70 کیلوگرم که در حال حاضر تنها نماینده این وزن در تیم ملی کشتی فرنگی است ، همزمان تمرینات خود را آغاز می کند. گزارشگر بیشتر وی گفت: “جام علی اف در روسیه اولین حضور بین المللی من در رده بزرگسالان تا 70 كیلوگرم بود و واقعاً موفق شدم تجربیات زیادی کسب كنم.” البته من برای حضور در این دسته از وزنه ها آمادگی خوبی داشتم ، زیرا به طور منظم در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و به استثنای چند اردو ، می توانستم در اردوهای دیگر حضور پیدا کنم و آمادگی خوبی داشته باشم.

وی افزود: “البته ، اولین مسابقه من در وزن 70 کیلوگرم مربوط به مسابقات جام تاهتی بود و بعداً در جام آلیف موفق شدم در برابر رقبای خارجی شرکت کنم.” به طور کلی ، من از شرایط جسمی خود راضی هستم و ، همانطور که گفتم ، من موفق شدم چندین بار پشت سر هم با حریفان روسی ام در روسیه مبارزه کنم. اگرچه در نیمه نهایی این مسابقات شکست خوردم ، اما در مرحله مقدماتی مقابل قزاقستان پیروز شدم و مدال برنز گرفتم.

بیشتر بخوانید  فیلم | گفتگوی پلیس و نیروهای سپاه و معترضین در شادگان

مگسودی با اشاره به اینکه او برای جا دادن به وزن جدید هنوز به زمان احتیاج دارد ، گفت: “من برای شرکت در تورنمنت های دو پوندی مشکلی ندارم زیرا نیازی به لاغر شدن ندارم ، اما هنوز هم برای گرفتن قرض نیاز به زمان دارم. “وزن را 70 کیلوگرم تعیین کنید ، زیرا وزن ورزشکاران از من بیشتر است.

وی در پایان در پاسخ به اینکه چقدر شانس کسب نایب قهرمان تیم ملی در وزن جدید وجود دارد ، اظهار داشت: من همیشه تمام تلاشم را برای رسیدن به هدفم کرده ام. به همین دلیل ، فکر می کنم وقتی در جام علی اف در روسیه شرکت کردم ، به نایب قهرمان تیم ملی برای جام جهانی نروژ بسیار نزدیک شدم ، زیرا من بهترین نفر در چرخه انتخاب و کادر فنی هستم از عملکرد من در روسیه راضی بود.

طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، چهاردهمین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در کشتی شهید مصطفی صدرزاده از 15 تیر آغاز شد و تا 25 تیر ادامه دارد. اسامی کمپ کنندگان به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: رضا آتاری (مازندران) امیرحسین شامی (البرز) محمدعلی عموزاد (مازندران)

61 کیلوگرم: محمد رمضانپور (مازندران)

65 کیلوگرم: مرتضی قیاسی (لرستان) پیمان بیابانی (تهران) محمد قاسمعلی (مازندران) محمد حیدری (مازندران)

70 کیلوگرم: امیرحسین مگسودی (تهران)

74 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی (تهران) محمد صادق فیروزپور (مازندران) محمد شهبازنژاد (آذربایجان شرقی)

79 کیلوگرم: حمید زرین پیکار (تهران)

86 کیلوگرم: حسن یزدانی (مازندران) کامران قاسم پور (مازندران) سجاد غلامی (البرز)

92 کیلوگرم: محمد جواد ابراهیمی (مازندران) احمد بذری (مازندران)

بیشتر بخوانید  وداع تلخ مارال فرجاد با طرفدارانش بعد از سرطان

97 کیلوگرم: محمد حسین محمدیان (مازندران) مهتابی گولیدج (مازندران) سجاد عزیزی (تهران)

125 کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) عباس فروتن (مازندران) عرفان جعفری (مازندران)

مربی: غلامرضا محمدی

معلمان: ابراهیم مهربان ، عباس حاج حاج کناری ، حسن طهماسبی

مدیر فنی: محسن کاوه

مربی بدن سازی: مرتضی بهرامی نژاد

متخصص تغذیه: رامین امیرسسان

ماساژور: سجاد امیری

دکتر: تورج ملک محمدی

دیدگاهتان را بنویسید