برگزاری دوره آموزشی آمادگی قبل از ازدواج در حرم امام معصومه (س)


به گزارش خبرگزاری فارس از کوم ، در سال های اخیر بر اساس آماری که سازمان ثبت احوال منتشر کرده علاوه بر بالا بردن سن ازدواج و پایین آوردن نرخ ازدواج ، متأسفانه آمار طلاق نیز افزایش یافته است. آستانه کم صبر ، فردگرایی و خودمحوری و همچنین تحقیقات نادرست در دوران ازدواج مهمترین دلایل این افزایش است. نرخ طلاق همراه با مشکلات اقتصادی.

خواهران قرآن و مرکز حدیث اهل بیت (علیهم السلام) در راستای ترویج فرهنگ انتخاب درست شوهر در هنگام ازدواج و ترویج فرهنگ انتخاب عاقلانه و مناسب شوهر در بین زوج های جوان ، به ویژه دختران در آستانه ازدواج.

این دوره با حضور خانم کامیاب ، مدرس کارگاه های آموزشی م Instituteسسه صدرا در حرم مطهر امام معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

مطالعه خطاهای شناختی قبل از ازدواج ، آمادگی های مهم برای یک ازدواج موفق ، اصول و معیارهای انتخاب همسر ، افرادی که برای ازدواج مناسب نیستند ، معیارهای دوستیابی متقابل ، اشتباهات مشترک دوستیابی ، علائم هشدار دهنده در ازدواج ، معیارها و معیارهای ازدواج موفق ، خواستگاری مسائل و سبک مکالمه ، نحوه اکتشاف ، شباهت هایی که زندگی مشترک را شیرین می کنند یکی از مهمترین مباحث این دوره برای دختران شرکت کننده در دوره است.

ثبت نام در این دوره از طریق سامانه qhkarimeh.ir انجام می شود و آخرین مهلت ثبت نام در این دوره 7 تیر است و علاقه مندان می توانند با تماس با شماره 37175515 اطلاعات بیشتری در مورد این دوره کسب کنند ؛ این دوره مقدماتی در قالب حضوری در کشتی حضرت نجمه خاتون (سلام مردم) ، حرم مطهر مریم مقدس کرامت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  چرا بیماری عروق کرونر قلب در انگلیس کاهش می یابد؟

انتهای پیام / 78023


دیدگاهتان را بنویسید