یورو 2020 چگونه ایتالیا و انگلیس به فینال رسیدند؟ – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم، تیم های ملی فوتبال ایتالیا و انگلیس دیدار نهایی یورو 2020 را برگزار می کنند. این دیدار قرار است ساعت 23:30 یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شود.

این اولین بار است که انگلیس به فینال بزرگترین تورنمنت ملی فوتبال قاره اروپا می رسد. از طرف دیگر ، ایتالیا قصد دارد در چهارمین تلاش نهایی خود طلسم 53 ساله را بشکند و برای دومین بار از سال 1968 عنوان قهرمانی را کسب کند.

ایتالیا در راه رسیدن به فینال

ایتالیا در مرحله گروهی ویلز ، سوئیس و ترکیه در مرحله گروهی یورو 2020 قرار گرفت و با عملکرد فوق العاده در رده های نخست ایستاد و 3 برد ، 7 گل و هیچ گل خورده ثبت کرد. شاگردان روبرتو مانچینی با پیروزی 3 بر صفر مقابل ترکیه با تکرار همان نتیجه برابر سوئیس شروع کردند و سپس با نتیجه 1 بر صفر از سد ولز عبور کردند.

یورو 2020 ،

اتریش در مرحله یک هشتم نهایی حریف ایتالیا بود و با نتیجه 2-1 شکست خورد تا چهارمین پیروزی متوالی ایتالیا را در سطح تیم رقیب کسب کند.

آزمون بزرگ آتزوری در مرحله یک چهارم نهایی بود. جایی که این تیم به عنوان یکی از شانس های پیروزی مقابل بلژیک قرار گرفت. ایتالیا در این بازی عملکرد خوبی را تجربه کرد و شیاطین سرخ اروپا را با نتیجه 2-1 شکست داد و به نیمه نهایی رسید.

سفر دشوار ایتالیا به فینال در اسپانیا پایان یافت. در یک مسابقه جالب و دیدنی که به وقت اضافی کشیده شد ، تیم لاجوردی به تساوی یک بر یک رسید تا ضربات پنالتی برنده تیم را تعیین کند. در ضربات پنالتی ایتالیا حریف را شکست داد تا به نوعی انتقام فینال یورو 2012 را بگیرد.

بیشتر بخوانید  زمان و شرایط ثبت خودرو وارداتی مشخص شد

یورو 2020 ،

انگلیس در راه رسیدن به فینال

در راه انگلیسی به فینال ، حداقل روی کاغذ ، راحت تر بود. این تیم با هدایت گارت ساوت گیت کار خود را در گروه D با پیروزی یک بر صفر مقابل کرواسی ، نایب قهرمان جام جهانی 2018 آغاز کرد. تساوی بدون گل مقابل اسکاتلند موقعیت انگلیس را در این مسابقات به شدت تضعیف کرد ، اما یک بر صفر پیروزی مقابل جمهوری چک باعث شد انگلیس هفت گل بدون گل دریافت کند.

یورو 2020 ،

انگلیس در آغاز مرحله حذفی عملکرد دیگری داشت و در مرحله یک هشتم نهایی آلمان را با نتیجه 2-0 شکست داد. این پیروزی هواداران سوخیر را برای رسیدن به فینال امیدوار کرد. زیرا انگلیس موفق شد حریف سنتی خود را شکست دهد و این نشانه خوبی برای آنها بود.

انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی راحتتر از آنچه تصور می شد ، ظاهر شد. زیرا این تیم با درخشش هری کین 4-0 اوکراین را شکست داد تا به نیمه نهایی برسد.

حریف انگلیس در دیدار نیمه نهایی مقابل دانمارک غافلگیرکننده بود. دانمارک در نیمه نهایی خوب شروع کرد و یک بر صفر پیش افتاد ، اما گل به خودی سایمون کی یر و گل بعدی هری کین به انگلیس کمک کرد تا به فینال برسد.

یورو 2020 ،

بدین ترتیب تیم های ایتالیا و انگلیس فینال یورو 2020 را یکشنبه 11 ژوئیه ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می کنند.

پیشرفت ایتالیا و انگلیس در مرحله حذفی را می توان در جدول زیر مشاهده کرد.

یورو 2020 ،

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید