یورو 2020 انگلیس در فینال ایتالیا را شکست داد / اولین صعود در تاریخ سوشیر به فینال – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمدر دومین بازی مرحله نیمه نهایی یورو 2020 ، امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:39 به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی لندن ، تیم های فوتبال انگلیس و دانمارک به مصاف یکدیگر رفتند. تیم ملی انگلیس تمام شد.

سیمون کجیر در دقیقه 39 (گل به خودی) و هری کین در دقیقه 104 در ضربات آیینی خود برای انگلیس و دامسگارد در دقیقه 30 گلزنی کرد.

در نیمه اول ، میکل دامسگارد در دقیقه 30 از یک ضربه آزاد برای دانمارک به زیبایی هرچه تمامتر گل اول بازی را به ثمر رساند ، اما برتری این تیم فقط 9 دقیقه طول کشید ، زیرا سیمون کجایر کاپیتان دانمارک سانتر پاس بوکا را دفع کرد. درست توپ را در درب خود قرار دهید این یازدهمین گل شانزدهم جام جهانی بود که رکورد بیشترین گل زده در تاریخ یورو را شکست.

در نیمه دوم انگلیسی ها موقعیت های خطرناک تری را روی دروازه دانمارک ایجاد کردند که عملکرد خوب کاسپر درون دروازه وایکینگ ها باعث شد میزبان گل دوم را به ثمر نرساند. دانمارکی ها به نوبه خود با چند ضد حمله سریع راهی سومین دفاع دفاعی سه شیر شدند اما بی احتیاطی در پاس دادن یا پاس دادن ضربه های آخر مانع از این شد که جوردن پیکفورد دروازه بان انگلیس دچار دردسر بزرگی شود. بنابراین ، بر خلاف نیمه اول ، بازی در 45 دقیقه دوم و بدون عبور توپ از خط دروازه به پایان رسید ، بنابراین بازی دوم مرحله نیمه نهایی جام شانزدهم ، مانند بازی اول ایتالیا و اسپانیا به وقت های اضافی تمدید شد .

بیشتر بخوانید  قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال امروز ، یکشنبه ، 10 آگوست ، جدول 1400+

در وقت اضافه اول دانمارکی ها اشتباهی مرتکب شدند که نباید مرتکب می شدند و یک دقیقه قبل از پایان از روی یک پنالتی اشتباه کردند. این پنالتی نتیجه بی احتیاطی و اشتباه ناشیانه مایلی بر رحیم استرلینگ بود که پس از بازرسی از صحنه توسط VAR تأیید شد. بدین ترتیب ، هری کین پشت پنالتی ایستاد و اگرچه ضربه او توسط Eshmihael مهار شد ، وی کار نیمه تمام خود را در ریکوچت تمام کرد. با این گل ، کاپیتان سوخیر تنها بازیکن انگلیس شد که در دوره یورو 4 گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. آلن شیرر با پنج گل در یورو 1996 و رونی با چهار گل در سال 2004 بازیکنان قبلی بودند.

این یک گل کافی بود تا انگلیسی ها در وقت های اضافه به پیروزی برسند و بدین ترتیب برای اولین بار به فینال یورو بروند ، جایی که آنها باید به مصاف تیم ملی ایتالیا بروند. این بازی یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه ومبلی برگزار می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید