تأکید بر ساخت اولین کودکستان در زندان ساری


به گزارش خبرگزاری فارس از ساری ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای مازندران ، مفید گلمیراد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت ساری با همراهی مدیرکل مازندران من بر احداث یک کودکستان در زندان ساری تأکید کردم.

وی همچنین بر اهمیت بررسی همسالان و ایجاد فضای مناسب برای اجرای مجازات برای اقدامات حمایتی و اصلاحی و آموزشی تأکید کرد و قول همکاری در تأمین اعتبارات را داد.

غلامیراد از مجتمع فرهنگی و آموزشی ، سمینارهای اشتغال ، مرکز آموزش حرفه ای و مراقبت الکترونیکی واقع در مرکز و به صورت نیمه وقت و همچنین زندان زنان و بازداشتگاه مرکزی بازدید و با زندانیان گفتگو کرد.

علی استادی ، مدیرکل زندانهای استانها ، با استناد به فعالیتهای فرهنگی ، آموزشی ، دادگستری و کمکها گفت: سیاست سازمان زندان اجرای شعار سازمان است که آیه شریفه است “و من همه مردم را زنده خواهم کرد.” زندان ها و مراکز امنیتی و آموزشی را به مدارس تبدیل کنید.

وی اظهار داشت: هدف تغییر نگرش مشتری با تلاش مضاعف و استفاده از تمام استعدادهای موجود و فرصت های قانونی ، مادی و معنوی است تا آنها آمادگی بازگشت موفقیت آمیز به جامعه و محیط کسب و کار را داشته باشند.

مهارت ، اشتغال و آموزش شغلی از جمله اولویت های اعلام شده توسط رئیس قوه قضائیه در مقاله تحول قوه قضائیه است و اظهار داشت: برای تحقق این اصل ، زندانهای مازندران ، به ویژه کانون اصلاح و تربیت ، که محل سکونت نوجوانان بزهکار و نوجوان است ، دارای چندین متخصص خواهد بود در اطراف مرکز ایجاد شود ، از جمله کارگاه های خیاطی ، منبت کاری و معرق ، کارگاه های پرورش قارچ ، مزارع سبزیجات و مزارع غیر پوست کنده ، تا بتوانند از طریق این مسیر اصلاحی و تربیتی با وقار به جامعه برگردند

بیشتر بخوانید  دلار بالا رفت - اخبار آنلاین

مدیرکل زندانهای استان مازندران با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر آزادی زندانیان و گسترش و توسعه گزینه های جایگزین زندان ، گفت: ایجاد و ساماندهی یک مرکز مراقبت الکترونیکی در استان و 24 e اتاقهای دادگستری

انتهای پیام / 86048 / ج


دیدگاهتان را بنویسید