مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

موکباها از تجربه بالایی در خدمات و اقامت برخوردار هستند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش ایرنا ، حمید افضلی روز چهارشنبه در جلسه موکب های اربعین حسینی در خراسان جنوبی در مجتمع گدیر بیرجند افزود: در صورت بروز یک فاجعه طبیعی در کشور ، موکب های ما می توانند تغذیه و اسکان محلات را مدیریت کنند در طی 12 تا 24 ساعت زخمی شده است. “

وی گفت: از این پس موکب های ما باید آماده کار باشند تا در کربلا حضور مداحان اربعین حسینی را داشته باشیم.

وی گفت: “موقعیت راهپیمایی در ایران به جایی رسیده است که در سخت ترین شرایط اجتماعی ، مسئولان و مردم نظاره گر موکب ها هستند. در سیل خوزستان که هنگام ورود راهپیمایی به منطقه همه را گیج کرد ، صلح برقرار بود. در منطقه تاسیس شده است. “

مدیر اداره امور اربعین مرمت بقاع متبرکه کشور ، سرمایه اصلی مردم را بزرگترین سرمایه موکب می داند و می افزاید: اگر اعتماد از موکب گرفته شود ، هیچ یک از تفاسیر معنی ندارد ، بنابراین همه پردازنده ها همه تلاش آنها برای گسترش و گسترش اعتماد عمومی برای درگیر کردن مردم است.

وی به آب و هوای گرم و خشک عراق در تابستان و از سوی دیگر به تقارن اربعین حسینی با فصل گرما اشاره کرد و گفت: نمازگزاران باید امکانات خود را با هوا مطابقت دهند.

وی افزود: وزارت بهداشت در حال تهیه دستورالعملی برای اربعین است که در صورت تصویب به استانها اعلام می شود.

افضلی گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که راهپیمایی های ایران و عراق صفوف مشترک داشته باشند.

وی گفت: یکی از سیاست هایی که ما دنبال می کنیم ایجاد راهپیمایی های دائمی در عراق و داخل کشور است و با این سیاست به راحتی می توانیم موضوع گرمایش و سرمایش راهپیمایی ها را مدیریت کنیم و در راهپیمایی های عراق نیز در این زمینه شرکت خواهیم کرد. . “

بیشتر بخوانید  بهبود سطح تحصیلات برای دستیابی به اهداف آموزش و پرورش مهم است - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

عتبات عالیات مدیر ستاد اربعین گفت: 2500 راهپیمایی مجاز در سراسر کشور داریم که 60 درصد آنها در عراق و 40 درصد در داخل کشور فعالیت می کنند.

وی افزود: در صورت تصمیم برای حضور در زائران ایرانی ، همه راهپیمایی ها به عراق انجام می شود اما در صورت عدم احراز شرایط اعزام زائران ایرانی ، تعدادی از راهپیمایی ها برای خدمات رسانی به زائران در کشورهای دیگر ارسال می شود.

وی گفت: حضور نمازگزاران اربعین حسینی در عراق به تصمیم ستاد اربعین و دولت عراق بستگی دارد و تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.

افضلی ادامه داد: اما وصیت نامه این است که زائران ایرانی امسال به صورت محدود و بدون محدودیت در مراسم اربعینا شرکت کنند.

وی گفت: بازسازی امامزاده ها به اتمام رسیده و ما برای توسعه امامزاده ها وارد میدان شده ایم ، احداث حیاط حضرت زهرا (س) را آغاز کردیم و ظرفیت حرم به یک باره 20 برابر شده است.

وی اظهار داشت: یکی از اقداماتی که ستاد برای احیای عتبات عالیات انجام داد و توجه کمتری به حفظ آثار گذشته ما در مقدسات شد ، چرا که ایرانیان 400 سال سابقه ساختن مقدسات و آثار آن را دارند. در دسترس هستند و گاهی دولت عراق تلاش می کند تا این زمینه را حذف کند.

افضلی با اشاره به اینکه صادرات مهندسی ایران به عراق برقرار شده است ، گفت: پس از بازسازی حیاط حضرت فاطمه الزهرا (س) بود که عراقی ها این باور را داشتند که ایرانی ها در زمینه مهندسی مکانیک حرفی برای گفتن دارند. “

بیشتر بخوانید  اقدامات هلال احمر استان مارکازی برای کمک واقعی قابل ستایش است

وی ادامه داد: سال گذشته مردم ایران 100 میلیارد تن در زمینه مرمت مقدسات و مقدسات و در زمینه کمک های م faithfulمنانه اهدا کردند ، در فعالیت های مختلفی که به طور همزمان طی چهل سال گذشته انجام داده ایم ، 240 میلیارد تن جمع آوری شده است کمک های دولتی و تهیه بسته های معیشتی. “بهداشت و آموزش صرف شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *