معرفی اعضای جدید انجمن نقد ادبی ایران



پنجمین نشست عمومی انجمن علمی “نقد ادبی ایران” برگزار و اعضای جدید آن انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش ایسنا ، پنجمین جلسه انجمن چهارشنبه (7 ژوئیه 1400) مصادف با سیزدهمین سالگرد تأسیس آن با حضور 55 درصد اعضای آن برگزار شد. ، جنبه پارسا یعقوبی از دانشگاه کردستان ، حمیدرضا شایری از دانشگاه تربیت مدرس ، سید ماریام عاملی رضایی از انستیتوی مطالعات بشردوستانه و فرهنگی و سید علی گاسم زاده از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین به عنوان اعضای اصلی. مرتضی بابک مون از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی و دیوید امرتی ، مگادام از دانشگاه نیشابور ، به مدت سه سال (1403-1400) به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

در این مجمع ، مریم شریفانسب از م ofسسه مطالعات بشردوستانه و فرهنگی و زندگی آمریکایی در دانشگاه تربیت مدرس ، زهرا عباسی از دانشگاه تربیت مدرس و حسن گوهرپور ، شاعر و منتقد ادبی ، به عنوان بازرسان ارشد انتخاب شدند.

همچنین گزارشی از عملکرد انجمن در دوره چهارم ارائه شد.

بر اساس این خبر ، انجمن علمی نقد ادبیات ایران در سال 2008 به ابتکار مرکز مطالعات زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه تربیت مدرس و با کمک گروهی از اساتید دانشگاه از سراسر ایران تأسیس شد. زندیاد علی محمد هاگناس رئیس اولین هیئت مدیره انجمن بود. محمود فتوحی ، نصرالله امامی ، ماریام حسینی و ابراهیم هودایر روسای بعدی انجمن بودند. انجمن نقد ادبی در حال حاضر نزدیک به 500 عضو دارد. رئیس ، معاون رئیس و خزانه دار انجمن در اولین جلسه پنجمین جلسه انجمن که به زودی برگزار می شود ، انتخاب می شوند.

بیشتر بخوانید  قتل عروس اهوازی و دستگیری رکنا; وقتی موضوع حل می شود / رسانه ها را مجازات می کند، اما نه ممنوعیت

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید