بالیوود سیاه شد / دلیپ کومار افسانه بازیگری هند درگذشت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس به نقل از CN دراسطوره سینمای هند ، دلیپ کومار ، معروف به “پادشاه فاجعه” در سن 98 سالگی درگذشت.

دهلی نو CNN – دلیپ کومار بازیگر بالیوود ، یکی از محبوب ترین چهره های سینمای هند ، چهارشنبه در سن 98 سالگی درگذشت.

کومار برای بازیگرانش در فیلم های کلاسیک بالیوود ، از جمله The New Age ، Diodas ، Ganga Jamna و دیگران ، برای نسل علاقه مندان به سینما شناخته شده است. او اغلب نقش های تراژیک را به عهده می گرفت و به عنوان “پادشاه فاجعه” شناخته می شد.

دکتر جلیل پارکار که در بیمارستان هندوجا در بمبئی تحت معالجه است گفت: “دلیپ کومار امروز در ساعت 7:30 صبح پس از یک بیماری طولانی درگذشت.”

کومار در اوایل ماه ژوئن در بیمارستان بستری شد و پس از مدتی آزاد شد ، اما طبق نوشته های منتشر شده در حساب رسمی توئیتر وی در 30 ژوئن بستری شد.

در 5 ژوئیه ، درست دو روز قبل از مرگ او ، همسر کومار ، سیرا بانو خان ​​، در توئیتر سلامتی خود در حال بهبود است.

یک توییت از حساب کومار ، به امضای دوست خانوادگی فیصل فاروقی ، مرگ او را در روز چهارشنبه تأیید کرد. در این توئیت آمده است: با قلبی سنگین و اندوهی عمیق ، دقایقی پیش خبر درگذشت عزیزمان را اعلام کردم.

دلیپ کومار تنها بازمانده او همسر او است زیرا این زوج فرزندی ندارند.

به دنبال انتشار خبر درگذشت وی ، اقشار مختلف مردم از جمله سیاستمداران ، بازیگران و ورزشکاران در شبکه های اجتماعی این تسلیت را ابراز داشتند.

بیشتر بخوانید  ترفند طلایی برای خوشمزه شده سیر ترشی | با این ترفند ها یک سیر ترشی معرکه درست کنید + فیلم

نخست وزیر نارندرا مودی روز چهارشنبه در توییتر خود نوشت: “Dilip Kumar به عنوان یک افسانه سینمایی به یادگار خواهد ماند.” او از درخشش بی نظیری برخوردار بود ، به همین دلیل مخاطبان نسل های مختلف مجذوب او می شدند. مرگ وی ضرر بزرگی برای دنیای فرهنگی ما است. تسلیت به خانواده بیشمار ، دوستان و مداحان وی.

آمیتاب باچان ، یکی دیگر از اسطوره های بالیوود ، در توییتر خود نوشت: “من با او به یک موسسه رفتم و از دست دادن او بسیار ناراحتم.

وی می نویسد: هر زمان که تاریخ سینمای هند نوشته شود ، همیشه قبل از دالیپ کومار و بعد از دالیپ کومار خواهد بود.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید