دلیل استعفای یک امام جمعه بعد از 20 سال



متن این پیام به شرح زیر است:

مردم شریف ، انقلابی و مومن سمنان!

با سلام و احترام ، خداوند متعال را شاکریم که طی دو دهه گذشته از نعمت دنیای فعال و معنوی در جایگاه رفیع نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه در روز جمعه بهره مند شدیم. با این حال ، حضور گرانقدر آیت الله شاه چراگی (دامت افاضاته) قبل از این مأموریت ، منشا خیرات و برکات بسیاری بود و به عنوان یک عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری ، اسلام در خط مقدم دفاع از آرمان های انقلاب شکوهمند خواهد بود. الگوی و حضور موثر.
87 سال زندگی ساده ، بی تکلف و زاهدانه ، که هرگز تحت تأثیر مسئولیت های سیاسی و اجتماعی خود ، هرگز از دایره محبوبیت و طمع خارج نشد و در مسیر سیاست فکری و زندگی اخلاقی اساتید ارشد خود حرکت نکرد ، مانند. امام راحل (رضوان) الله متعال و علامه طباطبائی (رحمت الله علیه) ، خصوصاً خدمات بی نظیری که به مدت دو دهه نماینده ولی فقیه ، توسط این مرد در زمینه مبارزه علمی ، آموزشی و فرهنگی ، میانجیگری در سطح جمهوری اسلامی و یک دوست و یاور. صادق و مفتخر به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و پدری روحانی و دلسوز ، نمایندگی در جامعه و اثری ماندگار در قلب مردم صمیم قلب و قدرشناس سمنان برجای گذاشته است که هرگز کم رنگ نخواهند شد. در مورد استعفای خود به نمایندگی از مقام معظم رهبری ، وی تحت پوشش رسانه ها قرار گرفت ، نشانگر خویشتن داری و سخاوت یک روح عزیز است که آماده است این میدان خطرناک را برای نسل بعدی ترک کند و انقلاب اسلامی را قادر به نقش آفرینی کند. نامه ای رهبر مبارک را معرفی کرد. از آنجا که تحقق این موضوع منوط به پذیرش این درخواست از طرف معظم له خواهد بود و اگر تصور کنیم که استعفای وی با توجه به سن و شرایط جسمی وی توافق شود ، انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان سمنان طبیعتاً رهبر انقلاب و بدون شک سازوکار جدیدی تحت مراقبت و دعای خیر و حمایت معنوی آیت الله شاهچراگی ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید  آخرین مهلت ثبت نامِ نهضت ملی مسکن اعلام شد

به همین دلیل است که ما از اعضای محترم رسانه و نخبگان صادق درخواست می کنیم. با توجه به عدم اطمینان از نتیجه این روند کار و عدم اطمینان به مراحل بعدی در پذیرش استعفا ، از هرگونه حدس و گمان و بحث های اولیه خودداری کنید تا زمانی که به طور رسمی توسط دفتر مقام معظم رهبری اعلام شود تا اذهان مومن و مذهبی را به هم بزند. و انقلابیون در منطقه. تهیه نکنید

انتهای پیام

سلام بر پرستندگان صالح
نمایندگی شورای سیاستگذاری امام در استان سمنان
16 ژوئیه 1400

۲۷۲۱۹

دیدگاهتان را بنویسید