رشد 38 درصدی تولید لوازم خانگی در کشور



ایسنا / قزوین معاون وزیر صمت با اعلام اینکه شاهد افزایش بیش از 38 درصدی در تولید لوازم خانگی هستیم ، گفت: “در سال 1999 ، در مقایسه با سال 1998 ، 37٪ در تولید یخچال و فریزر ، 21٪ در تولید لباسشویی افزایش یافته است. ماشین آلات ، 94٪ در ساخت اجاق گاز ، 45٪ در ساخت تلویزیون و 13٪. “ما بسته را دیدیم.

عباس تابز در جریان دومین کنفرانس ارائه گواهی رعایت تندیس حقوق مصرف کننده در استان قزوین که امروز 16 تیرماه در یکی از واحدهای تولیدی قزوین واقع در شهر دریای خزر برگزار شد ، گفت: بر اساس اندازه کارخانه و تعداد کارکنان آن اندازه گیری می شود. ارزیابی نیاز مصرف کننده مهم است.

وی افزود: وقتی به آمار تولید نگاه می کنیم ، شاهد افزایش بیش از 38 درصدی تولید لوازم خانگی هستیم ، وقتی می بینیم بیشتر آن در قزوین تولید می شود ، به خود می بالیم. در سال 1999 ، در مقایسه با سال 1998 ، 37٪ افزایش تولید یخچال ، 21٪ افزایش تولید ماشین لباسشویی ، 94٪ افزایش تولید اجاق گاز ، 45٪ افزایش تولید تلویزیون و 13 مورد را شاهد بودیم. ٪ افزایش در تولید بسته بندی.

معاون وزیر صمت خاطرنشان کرد: امروزه خدمات پیش فروش به ویژه از اهمیت ویژه ای برخوردار شده اند. مارک و خدمات پس از فروش باعث افزایش تولید می شود. اگر خدمات پس از فروش و پیش فروش را با هم ترکیب کنیم ، از مزایای این محصولات بیشتر خواهیم شد.

وی افزود: “هنگامی که مردم کالای قاچاق خریداری می کنند کالای آنها تضمین نمی شود. برخی از شرکت های داخلی تضمینی برای کالاهای خود ندارند. تفاوتی بین تولید داخلی و خارجی وجود ندارد اما اگر تولید کننده داخلی خدمات پس از فروش و حتی ارائه دهد بازگشت کالا. “مطمئناً از تولیدات محلی حمایت می کند.

بیشتر بخوانید  برگزاری نشست شورای سیاست گذاری پردیس صنایع معدنی

تابش گفت: “راه اندازی بازار دوم لوازم خانگی پیشنهادی است که ما به صنعت لوازم خانگی ارائه می دهیم. خانواده ها ممکن است پس از مدتی به دلیل رنگ و دکوراسیون لوازم خانگی ، لوازم خانگی مورد نظر خود را تغییر دهند. با این بازار ، سازنده فروش دوم را به بازار عرضه می کند.

سرانجام رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده گفت: “مجسمه حمایت از مصرف کننده به تولیدکنندگانی که مطابق ضوابط و قانون موجود به این حقوق احترام بگذارند اهدا می شود. بنابراین تولیدکنندگان در دو سطح استانی و ملی مورد توجه قرار خواهند گرفت. علت فوران تاج ملی نبود و ما تصمیم گرفتیم در تمام استان ها حضور پیدا کنیم و از تولیدکنندگانی که به حقوق مصرف کنندگان احترام می گذارند تمجید کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید