واحدهای مسکونی در کرمانشاه باید سریعتر به مردم تحویل داده شوند



به گزارش خبرنگار ایرنا ، منوچهر فخری چهارشنبه شب در جلسه شورای مسکن در کرمانشاه اظهار داشت: تعداد زیادی از مردم استان منتظر تکمیل و تکمیل پروژه های مسکن مهر هستند.

وی افزود: در شرایط فعلی که فشار اقتصادی بر مردم دو برابر شده است ، عرضه واحدهای مسکن مهر می تواند لحظه امیدبخش و دلگرم کننده ای برای آنها باشد.

فهری همچنین با تأکید بر اینکه نباید تلاش کنیم در هر کجا که در پروژه مسکن مهر با مشکلی روبرو شویم نسبت افراد را افزایش دهیم ، گفت: اگر مشکلی در کار وجود دارد باید نسبت هر دستگاه را تعیین کنیم و با تحقق این مشکل سعی در حل مشکل داشته باشیم. وظیفه ما. “

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین با بیان اینکه ساخت 192 واحد مسکن مهر در شهرک پاوه به پایان رسیده است گفت: در صورت احراز شرایط ، هفته آینده افتتاح و واگذاری این واحدها به مردم انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات پروژه مسکن مهر شهر کرند غرب یادآور شد: به زودی از این پروژه بازدید خواهیم کرد و با حضور دستگاه های ذیربط در محل مشکلات آن بررسی می شود.

فهری افزود: تا زمانی که مسئله مسکن مهر را حل نکنیم ، طرح ملی مسکن اجرا نمی شود.

بررسی پروژه های مسکن مهر پاوه و کرند غرب

در این جلسه همچنین در مورد پروژه های مسکن مهر در شهرهای پاوه و کرند غرب بحث و تبادل نظر شد و گزارشی از آخرین روند اجرا و مشکلات پیش رو ارائه شد.

بیشتر بخوانید  واکنش سایت اتحادیه جهانی کشتی به فینال بین یزدانی و تیلور آمریکایی

در این جلسه عنوان شد که از 620 واحد مسکن مهر پاوه ، 192 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است ، 192 واحد دیگر نیز تقریباً تکمیل و آماده تحویل به مردم است و خانه های باقیمانده دارای تعداد بیشتری است. بیش از 95٪ پیشرفت فیزیکی

عدم پرداخت به موقع کمک های مردمی به عنوان یکی از مشکلات پروژه مسکن مهر پاوه اعلام شده است ، به طوری که تاکنون فقط سه میلیارد ریال پرداخت شده است و 47 میلیارد ریال دیگر نیز باید توسط متقاضیان پرداخت شود.

در این جلسه میانگین پیشرفت پروژه مسکن مهر مهر در کرند گراب 51 درصد اعلام شد و عنوان شد که 150 واحد به طور عمده توسط بنیاد فرهنگیان تکمیل می شود و به زودی آماده تحویل متقاضیان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید