راه صلح چهارشنبه در امامزاده صالح (ع) تجریش


به گزارش ایرنا ، این برنامه با محوریت خانواده و ازدواج روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی امامزاده صالح (ع) توسط حجت الاسلام شهاب مرادی انجام می شود.

مسیر صلح از ساعت 6 عصر آغاز می شود و حدود یک ساعت طول می کشد.

"راه صلح" چهارشنبه در امامزاده صالح (ع) تجریش

همچنین مراسم پر برکت دعای کمیل یکی از برنامه های همیشگی این آستان است که جمعه شب ، نیمه شب با نوای “محمد حسین پویانفر” قرائت می شود ؛ عباس سراف نیز این دعا را توصیف می کند.

زائران می توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 7.30 عصر از آستانه بازدید کنند. نماز ناهار و عصر نیز در شبستان برگزار می شود.

آستان مقدس امامزاده صالح (ع) ، فرزند امام موسی کاظم (ع) و برادر امام هشتم شیعیان ، در مرکز بازار سنتی تجریش (منطقه 1 تهران) واقع شده است.

"راه صلح" چهارشنبه در امامزاده صالح (ع) تجریش

تماس نزدیک شهدا

“فرهاد حدادیان” ، متولی امامزاده چیذر نیز به برنامه های هفتگی این حرم اشاره می کند تا جمعه شب (هنگام غروب خورشید) عبادت عاشورا را بخواند و جمعه ساعت 19:30 نماز صمت را از مداحان اهل بیت بخواند. .

"راه صلح" چهارشنبه در امامزاده صالح (ع) تجریش

آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) منسوب به امام چهارم شیعیان در منطقه چیذر منطقه اول تهران واقع شده است. این مزار دارای مقبره ای است که 587 شهید بزرگوار در آن به خاک سپرده شده اند. این اهمیت آن را افزایش داد و به یکی از پایگاههای مهم مذهبی پایتخت تبدیل شد.

لازم به ذکر است که دستورالعملهای بهداشت ستاد تاج ملی در تمام مراسم کاملاً رعایت می شود ، اما شهروندان باید وسایل شخصی مانند کتابهای دعا و زیارت را به همراه داشته باشند

بیشتر بخوانید  گلایه‌های استاد امیر همسایه | جوجیستو برزیلی مظلوم و مدال‌آور است

دیدگاهتان را بنویسید