مذاکرات وین هیچ ارتباطی با سیاست سختگیرانه ایران در محور مقاومت ندارد



سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق تأکید کرد که مذاکرات وین فقط در موضوع هسته ای است و هیچ ارتباطی با سیاست سختگیرانه ایران در منطقه و محور مقاومت ندارد.

به گزارش ایسنا ، مهدی سبحانی ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه به العهد گفت مذاکرات وین بین ایران و کشورهای غربی فقط در موضوع هسته ای بوده و تاثیری در سیاست سخت ایران در منطقه و محور نخواهد داشت. مقاومت

وی با تأکید بر ادامه حمایت مادی و معنوی ایران از مسئله فلسطین ، گفت: دشمن صهیونیستی از فلسطینیان خواهد خواست که در اولین حمله جدید خود آتش بس برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد که ملت فلسطین از قبل دارای قدرت معنوی است و این قدرت بسیار قویتر از قدرت دشمن است و این بزرگترین سهم انقلاب اسلامی ایران در دستاوردهای ملت فلسطین است.

سبحانی در مورد مذاکرات وین و برجام تأکید کرد: طرف مقابل این توافق را رها کرده و می خواهد امروز به آن برگردد و اکنون باید مذاکرات چارچوب بازگشت به این توافق را تعیین کند. طرف دیگر ، با خروج از برجام ، مشکلات و موانعی را برای بازگشت به آن ایجاد کرد ، بنابراین مذاکرات فعلی با هدف ایجاد مکانیزمی برای رفع این موانع انجام شده است.

سفیر کشورمان در دمشق گفت: “مسئله مهم جمهوری اسلامی ایران ادامه مقاومت است. بنابراین پیام ما این است که اگر سیاست مقاومت ادامه یابد و تسلیم پذیرفته نشود ، دشمن قادر به ادامه کار نیست. تجاوز به فلسطین حتی برای یک روز.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  فال حافظ روزانه پنجشنبه 23 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید