معاون وزیر راه و شهرسازی: امکانات طرح ملی مسکن 250 میلیون تومان می شود – کرمان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کرمان، محمود محمودزاده عصر امروز در شورای مسکن استان کرمان ، با اشاره به اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود ، زمانی که خانوارها به مسکن دسترسی داشتند فاصله زیادی ایجاد کرده است ، در این راستا برنامه اقدام ملی مسکن برای دسترسی آسان تر کلید خورد.

وی با بیان اینکه این پروژه یک قاعده سیستم است نه یک پروژه وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 530 هزار واحد از برنامه اقدام ملی مسکن در دست ساخت است و تعدادی از این واحدهای مسکونی دارای باز بودن

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کرمان درخواست کمک در این پروژه را کرده ایم ، افزود: طبق توافق با ستاد اجرایی ، زمین با قیمت بسیار پایین ارائه شده است. “که قابل تقدیر است.

وی گفت ما همچنین از شهردار و شورای شهر کرمان درخواست کمک و همکاری داریم تا مردم بتوانند از این مزیت استفاده کنند.

محمودزاده با بیان اینکه زمین دولتی در شهر کرمان نداریم و باید به زمین اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) پاداش داده و ارزش گذاری شود ، افزود: برای تأمین زیرساخت های دیگر این پروژه نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در این پروژه بابت هزینه های شهرداری مشکلی پیش بینی می شود که پیش بینی می شود شهرداری ها در سراسر کشور همکاری کنند ، ادامه داد: پرداخت هیچ ریالی از دولت برای پرداخت شهریه به شهرداری امکان پذیر نیست و در نتیجه ، مردم باید مشارکت کنند. در واقع شهرداری به شهروندان کرمانی تخفیف می دهد.

بیشتر بخوانید  پیش‌بینی جدید رییس اتحادیه طلا و سکه درباره قیمت‌ها

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امکانات برنامه اقدام ملی مسکن از 100 میلیون به 250 میلیون تومان افزایش یافته است و تعداد افرادی که در تأمین زیرساخت های کمک کرده اند پروژه این است که برنامه ها با مشکل روبرو خواهند شد ، بنابراین مجبور نیستیم هزینه های اضافی را به مردم تحمیل کنیم.

انتهای پیام / 511 / ش

دیدگاهتان را بنویسید