مرکز هماهنگی همکاری های بین المللی امنیت دریایی طی روزهای آینده افتتاح می شود


به گزارش گروه حفاظت آژانس فارس به نقل از روابط عمومی ناوگان ، دریادار امیر حسین خانزادی فرمانده ناوگان وی صبح امروز ضمن بازدید از استانهای سیستان و بلوچستان ، ضمن بازدید از قسمتهای مختلف ساختمان مرکز هماهنگی همکاریهای بین المللی برای امنیت دریایی ، از افتتاح این مرکز اطلاعاتی و عملیاتی با حضور مقامات لشکری ​​و کشوری در چابهار در آینده ای نزدیک.

وی گفت: “نظارت بر محیط امنیتی در اقیانوس هند ، افزایش آگاهی از محیط زیست از طریق به اشتراک گذاری داده های هواشناسی و اقیانوس شناسی محلی و منطقه ای از اهداف این مرکز است.”

فرمانده ناوگان افزود: ایجاد هماهنگی برای عملیات امنیتی دریایی و انجام تمرینات دریایی ترکیبی در مناطق چابهار و اقیانوس هند از دیگر فعالیت های این مرکز اطلاعاتی و عملیاتی خواهد بود.

دریادار حسین هانسادی ایجاد محیط زیست دریایی امن و مبارزه با ناامنی در اقیانوس هند شمالی را از دیگر فعالیت های این مرکز برشمرد و گفت: ایجاد یک شبکه کنترل فرماندهی و هوشمند در این مرکز به پرسنل نظامی و کشوری کمک می کند تا بهترین بلایای طبیعی.

بر اساس این گزارش ، این مرکز توسط فرمانده نیروی دریایی ارتش و مقامات دیگر ارگانها از جمله بنادر و کشتیرانی ، ماهیگیری ، تانکرها ، ناوگان ، پلیس و ناوگان سپاه اعضای مرکز هماهنگی امنیت بین المللی دریایی را تشکیل می دهد.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  ما منتظر هستیم تا ایران درباره برخی فعالیت های هسته ای خود توضیح دهد

دیدگاهتان را بنویسید