تجهیز معدن جدید به 75 میلیون ذخیره زغال سنگ در طبس آغاز می شود – اخبار خراسان جنوبی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بیرجندحجت الاسلام مجید نصیرایی سه شنبه شب در جلسه سران اتحادیه طبس اظهار داشت: طی دو سال آینده معادل آنچه تاکنون در معادن زغال سنگ پرواده شکل گرفته به میدان مین افزوده می شود.

وی گفت: همچنین در 5 سال آینده حدود 13000 نفر در معادن و حدود 4000 نفر در TPP استخدام می شوند كه تأثیر مستقیمی در بازار ما خواهد داشت.

نصیرایی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری ایجاد وزارت بازرگانی است ، افزود: دولت طی یک سال گذشته با مجمع و نمایندگان آن همکاری صحیحی نداشته و به نظر می رسد دولت در برابر مجلس یازدهم مقاومت و کارشکنی می کند. “

رئیس مجلس استانی خراسان جنوبی گفت: برخی از اولویت های مجلس یازدهم در گذشته با جدیت دنبال شده است ، از جمله بهسازی معابر شهری به ویژه باند دوم طبس-یزد ، بشرویه ، اصفهان ، دهوک و طبس-بشرویه جاده ها. او 10 روز پیش وارد عملیات اجرایی شد.

وی ادامه داد: بهسازی چشمه های آب جاده عشق آباد بردسکن تصویب شده و این چند پروژه امسال اعتبار ویژه دریافت کرده اند و البته کار برای بهسازی جاده طبس – ده – محمد در حال انجام است که تسریع می شود توسط دولت آینده

نصیرایی اعتبارات ملی مناسبی نیز دریافت کرده است که البته باید توسط شورای اسلامی شهر و شهرستان و مدیران منطقه ای در سطح ملی و استانی دنبال شود و من به شدت در این مسیر حضور دارم و تأکید می کنم که این فقط برای شهر است از طبس و برنامه های شهرهای دیگر. من به موقع این مناطق را اعلام خواهم کرد

بیشتر بخوانید  آناناس را بدون چاقو فقط با دست به راحتی برش دهید! + ویدیو

سخنگوی مجلس شورای فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از سلامتی وی اظهار داشت: شرکت زغال سنگ پرواده با پرداخت 40 میلیارد تن برای ساخت بیمارستان جدید موافقت کرده است که با تشکر از مدیرعامل این مجموعه به همراه 29 شرکت با زغال سنگ طبس کوچک است و همه شرکت ها باید سخت کار کنند.

نصیرایی افزود: تأییدیه های بسیار خوبی در زمینه بهداشت دریافت شده و در حوزه وزارتخانه نیز به تصویب رسیده است و اعضای شورای جدید شهر طبس و منطقه باید به ویژه برای اجرای آنها تلاش کنند “

وی به واگذاری و راه اندازی تجهیزات معدن جدید با 75 میلیون ذخیره زغال سنگ در طبس اشاره کرد و گفت: طی 2 سال آینده معادل آنچه تاکنون در معادن زغال سنگ پرواده شکل گرفته به معادن اضافه می شود.

نصیرایی همچنین به مشکلات مسکن اشاره کرد و گفت: سالانه یک میلیون خانه باید در دولت بعدی ساخته شود و سهم شهر طبس هزار واحد است که همه مسئولان و شوراهای اسلامی باید این موارد را دنبال کنند و من به عنوان نماینده سازمان من در کنار کارمندان مربوطه در این منطقه هستم ، اما متأسفانه یکی از دلایل مشکلات مسکن در طبس وجود کارمندانی است که دفتر آنها بوی قارچ می دهد و نمی خواهند برای پیگیری و حل کردن دفتر خود را ترک کنند مشکلات مردم و اگرچه من در جلسات دخالت نمی کنم اما نمی کنم. اگر آنها به شأن مردم احترام نگذارند سکوت نخواهم کرد.

رئیس اتاق اصناف طبس نیز در این جلسه گفت: 2000 واحد صنفی در قالب 14 اتحادیه که نزدیک به 10 هزار واحد آن از جمعیت شهر طبس ، خانواده اصناف و بازاریان است.

بیشتر بخوانید  کدام بانک‌ها سود سهام عدالت را واریز کردند؟

عباس بارکی از عدم موفقیت دولت برای اصناف در موضوع تاج شکایت کرد و گفت: ما فعالیت های نماینده مجلس در مجلس شورای اسلامی را از فضای مجازی رصد می کنیم و باید خدمات خوب ، پیگیری خوب و الزامات درست را ارزیابی کنیم. ”

وی گفت: تصویب قانون منع برگزاری نمایشگاه های فصلی ، راه اندازی قطار محلی در طبس مشهد و همچنین چمدان و ساخت انبار برای ایجاد بندر خشک در اداره کل راه آهن شرق ، اعزام مستقیم بیماران به استان یزد ، توجه به وضعیت مطلوب پزشکی 2٪ سهم فروش محصولات معدنی ، ایجاد نمایندگی شعبه غلات و بانک ، احداث انبار میوه ، افتتاح میدان بار و خرید دفاتر شهری توسط بازرگانان محلی ، ساخت خط دوم در جاده طبس یزد و سایر محورهای حمل و نقل ، حل وضعیت مسکن با ساخت خانه های سازمانی برای کارکنان شرکت های بزرگ معدن و راه آهن و دفاتر بزرگ ، تسهیل تحقیق در مورد روند صدور پروانه های کسب و کار و استقلال حوزه انتخابیه طبس ، بشرویه از جمله خواست های اصناف طبس.

انتهای پیام / 253 / ح

دیدگاهتان را بنویسید