درهشان: همیشه نمی توان از پرسپولیس پیروزی انتظار داشت



حمید درهشان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ، با اشاره به تساوی بی هدف پرسپولیس مقابل فولاد در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط آب و هوایی در این بازی تأثیر مستقیم بر عملکرد هر دو تیم داشت و روشن است که حتی فولاد نیز نگران این گرما است ، چه رسد به پرسپولیس.

وی افزود: با این وجود پرسپولیس بهترین تیم میدان بود. فولاد یکی از تیم های خوب لیگ است اما علی رغم همه مشکلات تیم عملکرد خوبی در زمین حریف داشت و حتی اجازه ایجاد موقعیت را به میزبان نداد.

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: خوشبختانه نتیجه سایر بازی ها به گونه ای بود که پرسپولیس جایگاه بالای جدول را تغییر نداد.

درهشان افزود: در فوتبال حرفه ای همیشه نمی توان از تیم انتظار داشت. تیم ممکن است تردید داشته باشد. پرسپولیس چندین بار پیاپی برنده شده و امتیازات آنقدر خوب جمع کرده که همیشه ادعا می کند.

وی در مورد تأثیر مشکلات مالی بر عملکرد سرخپوشان گفت: در حال حاضر فوتبال ما بیست ساله است و به یک حرفه تبدیل می شود اما حتی از کوچکترین امکانات حرفه ای نیز محروم است. این مشکلات تقصیر مدیریت نیست ، اما وقتی نتوانیم از پول نمایش های تلویزیونی ، تبلیغات محیطی و حتی جوایز آسیایی استفاده کنیم ، این مشکلات می تواند برای هر تیمی بوجود بیاید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس قهرمانی سرخپوشان گفت: شرایط سختی پیش رو است اما بازیکنان ما در روزهای سخت مرد هستند و قطعاً دوباره قهرمان می شوند.

بیشتر بخوانید  ​باید همه دستگاه‌ها و بخش‌ها به تقویت توان تولیدی و اقتصادی کشور کمک کنند

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان شب گذشته در هوای گرم اهواز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید