پیش بینی بازار مسکن در 6 ماه آینده



ایسنا / خوزستان اهواز ، رئیس اتحادیه مشاوران املاک و مستغلات گفت: “به نظر می رسد ثبات در قیمت مسکن برقرار خواهد بود مگر اینکه در مصالح ساختمانی و محصولات مسکن خللی در قیمت ایجاد شود که گویی این اتفاق می افتد.”

قنبرعلی زنگنه در گفت وگو با ایسنا ، در مورد قیمت مسکن اظهار داشت: از ابتدای امسال قیمت مسکن تغییری نکرده و با کاهش فروش مسکن روبرو هستیم.

وی با بیان اینکه مسکن در رکود است ، افزود: مصالح ساختمانی و هزینه مسکن افزایش قیمت داشته اما قیمت مسکن افزایش نیافته است. در شرایط فعلی اگر شخصی بخواهد خانه خود را بفروشد ، معمولاً با خریدار آشتی می کند و تخفیف می دهد.

اهواز ، رئیس اتحادیه مشاوران املاک و مستغلات گفت: در حال حاضر شرایط مسکن پایدار است و افزایش قیمت مصالح و هزینه های ساخت در شش تا هفت ماه آینده تأثیرگذار است.

زنگنه افزود: به نظر می رسد ثبات در قیمت مسکن ایجاد خواهد شد ، مگر اینکه افزایش قیمت مصالح ساختمانی و محصولات مسکن از نظر قیمت افزایش یابد ، گویا این مشکل در حال رخ دادن است. چه اتفاقی افتاد که قیمت سیمان ناگهان 60 تا 70 درصد افزایش یافت؟

وی با بیان اینکه متوسط ​​هزینه مسکن در اهواز بین 11 تا 12 میلیون تن در هر متر مربع است ، تصریح کرد: مسکن در مناطق مختلف اهواز مانند گلستان در هر متر مربع از 12 میلیون تن تا 18 میلیون تن ، کارگر زیتون از 15 میلیون تومان تا 23 میلیون تومان ، کیانپارس از 14 میلیون تومان تا 35 میلیون تومان ارزش گذاری شده است ، کوی ملت از 13 میلیون تومان تا 18 میلیون تومان قیمت دارد ، خیابان های منطقه پاداد از 15 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان زمین های پاداد تخمین زده می شود از 12 میلیون تومان تا 16 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند.

بیشتر بخوانید  پرداخت یارانه نقدی جدید به حساب مردم

اهواز ، رئیس اتحادیه مشاوران املاک و مستغلات گفت: قیمت های اعلام شده فقط برای خانه های اصلی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید