پورموسوی: استرس داشتیم / داور قول داد در صورت اشتباه مرتكب عذرخواهی كند



سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت می گوید بازیکنانش پس از گلزنی در نساجی تمرکز خود را از دست داده و یک گل نیز به ثمر رسانده اند.

به گزارش ایسنا ، سیروس پورموسوی ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی تیمش مقابل نساجی در نشست خبری گفت: متأسفانه بار دیگر سه امتیاز بازی کسب نکردیم. “بعد از گل ، بازیکنان ما تمرکز خود را از دست دادند ، ما هفته ها بود که کیفیت فنی خود را نشان می دادیم و نباید پس از گلزنی تمرکز خود را از دست بدهیم ، هر کاری که در نیمه دوم انجام دادیم بسته شد ، Tekstil یک بازی برابر می خواست و با تمام توان از این نقطه دفاع می کرد.

وی ادامه داد: داور با اخطارهای خود جو بازی را آشفته کرد. اگرچه این بازی برای هر دو تیم مهم بود ، اما هم نساجی و هم تیم ما بارها در طول بازی فوتبال عادلانه ای بازی کردند. به آقای الهامی به خاطر روحیه شجاع تیمشان تبریک می گویم.

پورموساوی افزود: تمام تلاش ما این بود که بازیکنان آرام بازی کنند. آنها پس از دو پیروزی ، هیجان زده شده و به دنبال سهمیه می گشتند و ذهنشان روشن بود. وقتی با فشار و استرس بازی می کنید بهتر نمی شود. امیدوارم آنها از این بازی درس بگیرند و کیفیت ما را در دیدار برابر سپاهان نشان دهند.

سرمربی صنعت نفت همچنین در مورد برنامه های خود برای فصل آینده توضیح داد: فردا جلسه ای با آقای عیسی زاده درباره برنامه های آینده خواهم داشت. منابع مالی و پرداخت ها باید مشخص شود. ما به این باشگاه اعلام کردیم که آماده هستیم تا فصل آینده در این تیم بمانیم. فقط مسائل مالی و بودجه ای باقی مانده است. فعلاً انتظار ندارم به بازیکنان پول بدهم چون پولی وجود ندارد. بازیکنان 65 درصد از قرارداد خود را گرفته اند و بدون نگرانی بازی می کنند ، اما این مشکلات باید در آینده برطرف شود. شاید حتی مدیریت باشگاه نتواند به بازیکنان تعهد بدهد.

بیشتر بخوانید  فال انبیا امروز | دعاهات به لطف خدا مستجاب شد! | از این معجزه خدا غافل نشو + تفسیر دقیق

وی در پاسخ به این س ifال که آیا با وجود مشکلات مالی هنوز علاقه مند به ماندن در تیم است ، گفت: من تعهد و قرارداد دارم. من هستم. شرط من این است که قرارداد بازیکنان فعلی تمدید شود و افرادی که در نظر داریم به تیم اضافه شوند. اگر این اتفاق بیفتد ، ما می توانیم برنامه های خود را عملی کنیم ، اما اگر این اتفاق نیفتد ، ماندن من تأثیری روی تیم نخواهد داشت. لیست های خالی زیادی در تیم ما وجود دارد و ما نمی توانیم بازیکن اضافی را معرفی کنیم. ابزار من پخش کننده است. اگر او بازیکن است ، ما افتخار می کنیم که به مردم آبادان خدمت می کنیم.

پورموسوی ادامه داد: در نتیجه داور موثر نبود. ایستگاه های زیادی وجود داشت. اخطاری که وی به ریکانی داد نیز اشتباه بود. من به او قول دادم که اگر این اخطار اشتباه باشد ، شجاعت عذرخواهی از مردم آبادان و ریکانی را خواهد داشت. داور بازی را هدایت می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید