تجمع کارمندان مترو در هشتگرد با مطالبات مترو در تهران مرتبط بود



کارگران مترو هشتگرد صبح امروز در اعتراض به عدم پرداخت حقوق از فروردین ماه تجمع کردند.مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد دلیل این کار را مطالبات کارمندان شرکت مترو تهران و حومه اعلام کرد و گفت مترو قول پرداخت حقوق آنها را داده است.

به گزارش ایسنا ، صبح امروز سه شنبه 15 تیرماه 1400 کارگر خط جدید مترو هشتگرد در اعتراض به عدم دریافت حقوق و کمک های تأمین اجتماعی خود در منطقه ایستگاه شهر جدید هشتگرد تجمع کردند و خواستار احراز وضعیت آنها شدند. نظارت می شود.

مسعود حق لطفی در گفت وگو با ایسنا ، دلیل تجمع امروز کارکنان مترو هشتگرد را بیان کرد: این جلسه مربوط به مطالبات کارکنان قطار شهری از شرکت مترو تهران بود.

وی افزود: در شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برای ارائه خدمات از شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه قراردادی شش ماهه با این شرکت امضا کردیم که در آن 50 درصد بدهی های ما به صورت نقدی و 50 درصد به صورت پرداخت شده است. زمین پاکسازی. “ما به آنها پول دادیم.

هاگلطافی با بیان اینکه مترو نتوانسته است بخشی از زمین خود را واگذار کند و نقدینگی لازم را تأمین کند ، گفت: ما برای پرداخت مطالبات کارکنان مترو هشتگرد که قول مساعد داده بودند با کارکنان مترو در تهران و حومه مذاکره کردیم “امروز ما همچنین درباره مشکلات با تظاهرکنندگان بحث کردیم و موضوع حل شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد همچنین اعلام کرد فاز دوم قرارداد شرکت ساختمانی هشتگرد با شرکت مترو تهران به مدت یک سال منعقد شده و به زودی اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید  کباب گران شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید