استاندار فارس از تلاش مردم در مهار آتش تقدیر کرد



به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استان فارس ، در پیام استاندار فارس آمده است: صمیمانه از مردم عزیز و طبیعت دوست فارس بویژه شهروندان شهرستانها که با حضور داوطلبانه و به موقع در خاموش و کنترل آتش سوزی های اخیر ، آنها از خودگذشتگی درخشیدند و یک بار دیگر با نام خوب ثابت کردند که سرزمین پارس مهد فرهنگ ، درک ، تلاش و انطباق با طبیعت است.
رحیمی افزود: استاندار مسئول هماهنگی و احضار ستاد بحران استان و نهادهای عالی نظارتی به محض اطلاع از وقوع آتش سوزی بلافاصله مراجع مسئول را به همکاری و اقدام فراخواند و مسئولان مسئول و افراد باهوش به کمک شتافت.
وی ادامه داد: همزمان با هماهنگی در استان ، ضمن تماس با رهبری ستاد بحران کشور و درخواست هلی کوپتر ، لحظه به لحظه جهت اطفا the حریق ، کنترل و کنترل آتش سوزی در محل انجام شد زمین ، مدیریت و نظارت.
استاندار فارس اظهار داشت: با وجود همه این هماهنگی ها و اقدامات فوری و آماده سازی اقدامات آماده سازی قبلی و کارهای مثبتی که برای تأمین امکانات با توجه به مراتع وسیع و جنگل های استان پهناور فارس انجام شده اما امکانات موجود به اندازه کافی پاسخگوی نیازهای کشور نیست. استان
رحیمی گفت: “غلظت هلی کوپتر و مدت زمان صرف شده از زمان درخواست تا رسیدن به محل حادثه یکی از نگرانی های جدی است و بنابراین انتظار این که مقامات ملی مجهز به ابزارهای مورد نیاز برای کنترل بلایای طبیعی. “برای جلوگیری از آسیب احتمالی طبیعت در آینده.
وی افزود: طبیعت و جلوه های زیبا ، رنگارنگ و زندگی آور آن متعلق به نژاد بشر است و انشاالله همه در حفظ و حراست از آن تلاش خواهیم کرد.
استاندار فارس گفت: بهترین و دغدغه ترین محیط بانان بهره برداران ، محیط بانان و مردم عزیز روستاها و عشایر غیور هستند که به خوبی می فهمند زندگی و هستی آنها به وجود و نبود طبیعت بستگی دارد و با جان و دل آنها محافظت و محافظت از طبیعت.
وی افزود: خوشبختانه اکثر افراد باهوش در فارس هشدارهای زیست محیطی و مدیریت بحران را جدی می گیرند ، اما تعداد کمی از آنها ، نادیده گرفتن و بعضاً به دلایل خاص ، صدمات جبران ناپذیری به منابع ارزشمند خدادادی در طبیعت وارد می کنند ، که تأسف آور و تحریک آمیز است Msgstr اقدام شدید حقوقی.
رحیمی گفت: بنابراین اقدام همه عزیزانی که توجه جدی به حفظ و حراست از طبیعت دارند و موافقت کرده اند که در صورت بروز هر اتفاقی با تمام وجودشان همکاری کنند جای تقدیر و تشکر دارد.
استاندار فارس گفت: من همکاری مردم عزیز ، سازمان های مردم نهاد ، فعالان محیط زیست و محیط زیست و دستگاه های اجرایی درگیر در اطفای حریق ، به ویژه مردم فهیم و طبیعت دوست ارسنجان را فرض می کنم که بدون هیچ تردیدی در آتش سوزی اخیر همکاری کردند . “من می خواهم ضمن تشکر و قدردانی خود ، همه را به مراقبت و جلوگیری از آتش سوزی دعوت کرده و در صورت بروز حادثه ای ناگهانی بیش از پیش همراهی و همکاری کنم.
آتش سوزی اخیر در ارتفاعات استان فارس از روز جمعه ، اول ژوئیه 1400 ، در جنگل های کوه سعادت آباد سیاه در شوشتر ، هم مرز با مناطق مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد آغاز شد.

بیشتر بخوانید  تصویر لو رفته از رضا عطاران با شلوارک | چه جریمه‌ای در انتظار عطاران است؟

دیدگاهتان را بنویسید