عزیزی هادم: ما در جام جهانی و بازیهای المپیک پاریس شرکت خواهیم کرد / فدراسیون سابق در استانها پیشرو نبود – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال با تشکر از زحمات کمیته استانی و قدردانی از بیکوردی ، ششکلانی ، براتی ، حیدری ، جعفرزاده گفت: “ما حضور براتی را در این جلسه قبول می کنیم فال خوب “آنها بسیار واجد شرایط و کارآمد هستند. آنها در تهیه اساسنامه و آیین نامه های فدراسیون کارهای مفیدی انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد. او در این بخش بسیار کار کرده و در طی چند سال گذشته بسیار کار کرده است. مطمئنا در بحث حقوقی. مشکلی برای اقدامات وی وجود نخواهد داشت.

وی صعود تیم ملی را به نمایندگان استانها تبریک گفت و افزود: صعود تاریخی و معجزه آسای تیم ملی فوتبال را تبریک می گویم که بدون شک مرهون تلاش و کوشش دوستان شما در استانها است. آنها میزبان ما بودند. فوتبال ایران مثل یک بدن نیمه جان بود. باید با تلاش و پشتکار و با تلاش کادر فنی ، بازیکنان ، مسئولان و تیم های فوتبال احیا می شد و سرانجام خدا را شکر خوشبختی ما بازگشت و 4 پیروزی کسب کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که استانها کارها را با کمترین امکانات و بیشترین حجم کار انجام می دهند. وی گفت: “تلاش های شما قابل درک و قدردانی است.” ما با هیئت ها صادق و صادق خواهیم بود. فدراسیون فوتبال علی رغم موانع و مشکلاتی که وجود داشته یا وجود دارد ، معتقد است مجمع فدراسیون پایه و اساس ریشه های فوتبال است و در قلب این مجمع هیئت ها قرار دارند و این برای کسی مخفی نیست. ساختار اصلی مجمع نمایندگان هستند و آنها با من مهربان بودند و نگرانی آنها را در انتخابات دیدیم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه تیم های فوتبال علی رغم محدودیت های مالی و کارگری حداقل کار می کنند. ما این را می بینیم و این مسئله مهمی برای ماست. در این 3 تا 4 ماه فدراسیون روی تیم ملی بزرگسالان تمرکز کرد که خوشبختانه نتیجه خوبی به دست آورد. فوتبال زنان که تعطیل شده بود ، اکنون رونق گرفته و در کافه ها شرکت می کند و کارهای خوبی نیز در این سطح انجام شده است. امیدوارم این وضعیت گسترش یابد و طی چند روز آینده برای یافتن برخی پروژه ها به کرمان برویم. ما همچنین افتتاح آکادمی در سیرجان و افتتاح پروژه های مختلف دیگر را در استان های آذربایجان شرقی و چهارمحال بختیاری بر عهده داریم. خوشبختانه فدراسیون فوتبال در حال پیشرفت است.

بیشتر بخوانید  فوری؛ تعرفه واردات موبایل اعلام شد+ جدول

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه اعلام كرد كه تیم ملی وارد مرحله سختی می شود و برای موفقیت در این مرحله ، هیئت هایی كه سلاح اصلی فدراسیون هستند باید از ما حمایت كنند. وی گفت: تیم ملی به دلیل توانایی های مالی وارد مرحله دشوارتر ، مهیج تر ، حساس تر شده است. همه ما در یک قایق هستیم. اگر یک قسمت آسیب ببیند ، قطعات دیگر بدون شک آسیب می بینند. تقویت استان ها ما را در مسیر درست قرار می دهد. ما از همه فرصت های مالی و صنعتی کشور استفاده می کنیم تا بتوانیم فضاهای مناسبی را برای تیم های ملی ایجاد کنیم. بدون شک توسعه یک شبه اتفاق نمی افتد و ما به زمان و پشتیبانی نیاز داریم.

عزیزی هادم ادامه داد: فدراسیون را زیر صفر بردیم. ما می خواهیم هیئت ها دیده شوند. بر این اساس ، به محض شناسایی اسپانسر بعدی ، درصدی از مبلغ را به استان ها توزیع می کنیم تا استان ها بتوانند روح تازه ای ببخشند. ما آماده اجرای هر یک از تصمیمات شما برای بحث در مورد قوانین ، به روزرسانی حق عضویت و درآمد هستیم. قطعاً در این زمینه ، اگر از شما جلو نباشم ، در کنار شما می آیم تا شاهد موفقیت و روند رو به رشد باشم. بدون شک یکی از باسابقه ترین فدراسیون ها را در زمینه توسعه مشاهده خواهید کرد. بودجه ای برای آکادمی ، استعدادها و زنان ایجاد می شود و قوانین برای دستیابی به اهداف ما به روز می شوند. من معتقدم ما باید یک بار در ماه با هم ملاقات کنیم تا به روز باشیم. هرچه قوانین قوی تر باشد ، ساختار فدراسیون فوتبال نیز قویتر و تیم های فوتبال موفق تر و قدرتمندتر می شوند.

بیشتر بخوانید  میلیون ها مستأجر آمریکایی در خطر تخلیه هستند

وی ادامه داد: یک فرصت تاریخی در فدراسیون فوتبال وجود دارد و ما به سمتی حرکت کرده ایم که بیشتر اعضای هیئت مدیره از شورای فوتبال استان ها هستند. هر تصمیمی که می گیرید وقتی با هم هستیم ، هیچ کس جرات ورود به فضای ارزشی فوتبال را ندارد. ما تلاش می کنیم توسعه و رشدی را ایجاد کنیم که باید در استان ها شکل بگیرد. ما همچنین در بحث استعدادیابی با هیئت ها هستیم و در بخش حمایت مالی در ماه های آینده اخبار خوبی خواهید شنید. در حقیقت ، پر از وظیفه انسانی ، در کنار شما هستیم تا تأثیر مثبت بگذارید. برای دیدن موفقیت به خود شناخت و ارزش دهید. ما باید با همدلی و همبستگی با موانع روبرو شویم. وقتی تجاری می شویم ، به استان ها اعتبار نیز تزریق می کنیم زیرا هدف ما افزایش عزت و احترام استان ها است. فدراسیون قبلی ، به هر دلیلی ، نه به این دلیل که عملکرد بدی داشت ، در این زمینه پیشرو نبود ، اما به یاد دارم وقتی آقای کفاشیان با هیئت ها صادق بود ، حتی اگر از وزارت ورزش آمده بود ، به قول خود عمل کرد ، وقتی او قول داد و از شما متشکرم

عزیزی هادم معتقد است انسجام و انسجام موجود در فدراسیون و هیئت مدیره ، همراه با تمایلات شخصی و اعتقادات و ارتباطات شخصی ، به هویت ، عزت و تقویت فوتبال کمک می کند. وی خطاب به اعضای کمیته استان گفت: من قطعاً در این برنامه ریزی که داریم با تمام وجود در کنار شما خواهم بود. هرچه قویتر ، قویتر و متحدتر باشیم ، به ما اجازه بیشتری می دهد که درباره افرادی که نمی خواهند رشد پیدا کنند ، فکر کنیم. کمیته های استانی از این نظر بسیار مهم هستند ، آنها باید برنامه ریزی دقیق داشته باشند. این کمیته تمام بخشهای اصلی فدراسیون را شامل می شود ، از جمله مالی ، اقتصادی ، مجلسی ، حقوقی ، دانشگاهی و … و مانند یک فدراسیون کوچک است. این کمیته برای ما بسیار مهم است ، زیرا با برنامه ریزی دقیق می تواند زمینه رشد و توسعه را فراهم کند.

بیشتر بخوانید  کاهش یک تا پنج میلیونی قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو و سایپا چهارم اسفند

وی خطاب به روسای هیئت ها گفت: فدراسیون فوتبال به افراد دلسوز نیاز دارد و ما باید در برنامه ریزی بحث در مورد استانها گام های مفید و ارزنده برداریم. در این راستا با توجه به اینکه تحلیل درستی از وضعیت فعلی استانها نداریم و برای پیشبرد شرایط هر استان باید به آمار دقیقی برسیم. شما باید توافقی برای استان ها و هیئت ها در اختیار کمیته استراتژیک و برنامه ریزی دقیق قرار دهید. کمیته ها و ادارات در فدراسیون نیز باید برنامه داشته باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارهای مفیدی در زمینه های آموزش ، پزشکی ، مقررات ، استعدادها و جوانان ، بازاریابی و تلویزیون ، مسئولیت های اجتماعی و سایر کمیته ها انجام شده است. اکنون تلاش می کنم خیریه های بزرگ تأسیس کرده و بخشی از دارایی های موجود را به استان های فقیر اهدا کنم. نظر ما این است که سخاوت بر عدالت مقدم است. فکر می کنم با لطف خدا و اذن خدا به جام جهانی صعود خواهیم کرد و در بازی های المپیک پاریس (2024) شرکت خواهیم کرد. ما در زمینه زنان رونق گرفتیم و شور شادی ایجاد شد. من از معاون رئیس جمهور در امور زنان خواستم تا در ماه آگوست کنگره ای برگزار کند تا با معاون رئیس جمهور استانها در مورد مشکلات ، راه حل ها و روند رو به رشد فوتبال زنان گفتگو کند. برای توسعه فوتبال زنان باید مدیران اجرایی باشگاه ها را درگیر کنیم. برای موفقیت در فوتبال زنان در استان ها دوره های آموزشی ، حقوقی و … برگزار کنید و در آینده شاهد موفقیت و پیشرفت فوتبال زنان در کشور و در زمینه های مختلف خارجی خواهیم بود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید